خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن صنفی خبازان اصفهان:

تشکل‌ کارگری بنگاه اقتصادی نیست/ثبت شرکت‌ها در امور انجمن‌های صنفی مداخله نکند

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۱۰۵

رئیس انجمن صنفی خبازان اصفهان گفت: انجمن های صنفی کارگری ازاین پس باید کد شناسایی ملی را به جای وزارت کار از اداره ثبت شرکت‌ها دریافت کنند.

«علی یزدانی»، رئیس انجمن صنفی خبازان اصفهان در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه انجمن‌های صنفی کارگری تا پیش از این  کد شناسایی ملی را به منظور افتتاح حساب و انجام امور مالی از وزارت کار دریافت می‌کردند،  اظهار داشت: اداره ثبت شرکت‌ها برای اختصاص کد شناسایی ملی مدارک و مبالغی از ما خواسته‌ که این مساله کمال بی عدالتی است.

وی ادامه داد: ثبت شرکت ها نباید در امور انجمن های صنفی مداخله کند

وی افزود: تشکل های کارگری  بنگاههای اقتصادی نیستند  و دولت باید به جای  دریافت وجه در جهت  حمایت از این تشکل ها اقدام کند. 

یزدانی با بیان اینکه تاکنون هیچ انجمنی در سطح کشور موفق به دریافت این کد نشده اظهار داشت:  مدارکی که از ما خواهسته شده که اصل آن در اختیار ما نیست. همچنین فراهم کردن مبلغ خواهسته شده بسیار دشوار است.

یزدانی افزود: این اقدام نادرست معضل بزرگی  برای انجمن ها شده زیرا انجمن‌های صنفی هیچ سنخیتی با ثبت شرکت ‌ها و فعالیت اقتصادی و تجاری ندارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز