خبرگزاری کار ایران

گزارش حادثه پالایشگاه شازند به وزارت نفت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۳۳۳۰۵۷

مدیرعامل پالایشگاه شازند گفت: نتیجه گزارش کارشناسی حادثه‌ای که در اردیبهشت سال‌جاری باعث جان باختن ۴ نفر از کارگران این مجموعه شد به بخش HSE وزارت نفت اعلام شده است.

«علی جمشیدی» در گفتگو با خبرنگار ایلنا اعلام کرد: گزارش علت حادثه (۷ اردیبهشت) سال‌جاری پالایشگاه امام خمینی شازند که منجر به جان باختن ۴ نفر از کارگران این پالایشگاه شد به بخش HSE وزارت نفت اعلام شده است. 

 جمشیدی در خصوص رسانه‌ای نشدن گزارش این قبیل از حوادث اظهار داشت: «این قبیل گزارشات، بایست از طریق بخش HSE وزارت نفت به خبرگزاری‌ها اعلام شود و ما مجوز این‌کار را نداریم». 

وی ادامه داد: «شاید من و شما ندانیم که علت این حادثه چه بوده است و گزارش حادثه دست آنهاست». 

لازم به یادآوری است، پالایشگاه امام خمینی شازند در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری طی دو هفته سه حادثه گازگرفتگی را تجربه کرد که فقط در حادثه نخست، ۷ کارگر بر اثر استنشاق گازسولفید هیدروژن در واحد آب ترش [واحد ۱۸] پالایشگاه مصدوم و سه تن از آن‌ها جان باختند. در حادثه دوم شب‌‌‌‌ همان روز نیز بر اثر پیچیدن گاز سولفید هیدورزژن در محوطه واحد ۱۸، ۸ کارگر مصدوم و در حادثه سوم که ظهر روز ۱۵ اردیبهشت به‌وقوع پیوست، ۸ کارگر بر اثر استنشاق گاز ازت در واحد ۱۴ پالایشگاه مصدوم شدند که سه نفرشان به کمای عمیق رفته و یکی از آن‌ها جان باخت. 

همچنین طبق اخبار منتشر شده با تصمیم هیئت مدیره پالایشگاه امام خمینی شازند اراک «شیرازی‌زاده» مدیرعامل این پالایشگاه برکنار و «علی جمشیدی» مدیر عملیات این پالایشگاه به عنوان مدیرعامل انتخاب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز