خبرگزاری کار ایران

پنجمین روز اعتراض کارگران آبفای شوش: کسی پاسخگو نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۸۹

شماری از کارگران «آب وفاضلاب شوش» در ادامه اعتراضات روزهای گذشته، امروز نیز اعتراض صنفی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران اداره آب وفاضلاب شوش در انتقاد به آنچه بی‌توجهی کارفرما به وضعیت مطالبات مزدی وبیمه‌ای خود می‌خوانند، صبح امروز (۱۹ اسفند ماه) کار را متوقف کرده ودر محوطه محل کار خود اجتماع کرده اند.

یکی از کارگران اداره آب وفاضلاب شوش در تشریح گسترده‌تر شدن اعتراض خود و همکارانش گفت: بعد از گذشت پنج روز اعتراض صنفی برای وصول مطالبات مزدی وبیمه ای، متاسفانه هیج مسئولی پاسخگوی مطالباتمان نیست.

وی ضمن بیان اینکه حدود ۳۷ کارگر قرارداد مستقیم و ۵۰ کارگر پیمانکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان شوش با عناوین شغلی مختلف هستیم که دو تا سه ماه از مطالبات مزدی مربوط به دی، بهمن واسفند ماه سال جاری خود را به همراه عیدی وپاداش در حالی طلبکاریم  در ادامه درباره سایر مطالبات خود گفت: درخواست دیگر کارگران پرداخت مطالبات بیمه‌ای است که از سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹ پرداخت نشده وبعد آن تا به امروز ناقص پرداخت شده است.

طبق اظهارت وی؛ اعتراضات صنفی ما کارگران  برای مسئولان شهرستان شوش و حتی استان خوزستان عادی شده و واکنشی از خود نشان نمی‌دهند با این حال کارگران چاره‌ای جز ادامه اعتراضات صنفی تا رسیدن به حداقل بخشی از مطالبات خود در آستانه سال جدید ندارند.

این کارگر در پایان اظهار کرد؛ طی چند روز گذشته چند بار با برخی از مسئولان شهرستان شوش از جمله فرمانداری و اداره کار شهرستان تماس گرفته و آن‌ها را در جریان مشکلات پیش آمده قرار دادیم اما کاری از پیش نبرده و اقدامی برای پیگیری مطالباتمان انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز