خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر کار دولت سیزدهم از مدال آوران مسابقات جهانی مهارت

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۹۱۶

«محمد مهرابی فودانی»، «فرزاد ایمانی»، «سیدمهدی موسوی»، «امین آهنگر کانی»، «امیررضا بیک محمدلو»، «محمدقاسمی نسب» و «آرمین طاهری»، مدال‌آوران مسابقات جهانی مهارت مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، در مراسمی با حضور مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین و مدیران ارشد بانک‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه و هیات رییسه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، از هفت مدال‌آور افتخارآفرین در مسابقات بین المللی مهارت تقدیر شد. 

«محمد مهرابی فودانی»، «فرزاد ایمانی»، «سیدمهدی موسوی»، «امین آهنگر کانی»، «امیررضا بیک محمدلو»، «محمدقاسمی نسب» و «سیدآرمین طاهری»، مدال‌آوران مسابقات بین المللی مهارت بودند که همگی مورد تقدیر وزیر کار قرار گرفتند. 

مرتضوی در این مراسم تقدیر با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم آموزش‌های مهارتی و فنی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ۵۱ درصد افزایش یافته است، گفت: در دولت سیزدهم بر مواردی چون توسعه دیپلماسی مهارت، ارائه آموزش‌های مهارتی کوتاه‌مدت از طریق تلویزیون اینترنتی مهارت متناسب با نیاز کارفرمایان، افراد جویای کار، زنان خانه‌دار تاکید کرده، و پیرامون بهره‌گیری از تعامل شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در انجام مسئولیت اجتماعی، میزبانی مسابقات بین المللی مهارت و مواردی از این دست تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز