خبرگزاری کار ایران

حادثه مصدومیت برای سه کارگر «سیمبان»

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۶۰۸

یک منبع کارگری در شرکت توزیع برق کشور از مصدومیت سه «سیمبان» پیمانکاری شرکت توزیع برق استانهای کرمانشاه، کرمان و گیلان طی یک ماه گذشته خبر داد.

یک منبع کارگری با اعلام خبر مصدومیت سه کارگر سیمبان در سه حادثه جداگانه به خبرنگار ایلنا گفت: سه نفر از کارگران سیمبان شاغل در شرکت توزیع برق استانهای کرمانشاه به نام «پوریا مرادی»، «جاسم» از کرمان و «امیر شادپور» از گیلان طی یک ماه گذشته حین انجام کار دچار حادثه برق گرفتگی شده و به بیمارستان منتقل شدند.

این کارگر شرکت توزیع برق کشور در تشریح جزئیات این سه حادثه گفت: «پوریا مرادی» از کارگران سیمبان اداره برق کرمانشاه است که به دلیل سقوط از پایه تیرک برق ازناحیه پا دچار آسیب دیدگی شده و اکنون در بیمارستان بستری است.

او درباره حادثه دوم نیز گفت: یکی دیگر از همکاران شاغل در شرکت توزیع برق کرمان که نامش «جاسم » است، در روزهای گذشته بر اثر برق گرفتگی حین کار با تابلو برق دچار مصدومیت و سوختگی شده و در حال حاضر تحت درمان است.

وی همچنین درباره حادثه سوم نیز گفت: آقای «امیر شادپور» سیمبان جوان شرکت توزیع برق گیلان در شهرستان لاهیجان است که حدود یک ماه پیش حین کار با تابلو برق دچار برق گرفتگی و سوختگی شدید شد و همچنان درمان وی ادامه دارد.

این کارگر شرکت توزیع برق کشور افزود: هرچند همکاران ما از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و مصدوم شدند اما شرایط برای کار سیمبانان ایمن نیست و وسایل و تجهیزات ایمنی خوب و باکیفیت در اختیار آن‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز