خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

ظرفیت مناسب برای موفقیت تعاونی‌ها/ احساس مسئولیت تعاونگران نسبت به وضعیت اقتصادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۰۲۹

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان در نشست اعضای تعاونی زعفران‌کاران شهرستان‌های استان که در محل سالن جلسات اداره کل کار در سنندج برگزار شد، تعاون را پیشانی اشتغال کشور و کردستان دانست و گفت: تعاونی زعفران‌کاران ظرفیت بالایی در اشتغالزایی جوانان دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، برهان صلواتی در این نشست با بیان اینکه تعاون و کار جمعی در قرآن، احادیث پیامبران و روایت اهل بیت مورد تاکید جدی قرار گرفته است، اظهار داشت: در کشور ما و در استان کردستان، ظرفیت مناسب برای تشکیل و موفقیت تعاونی‌ها فراهم شده است و تنوع گیاهان دارویی این ظرفیت را برای تعاونگران مضاعف کرده است. 

صلواتی احساس مسئولیت تعاونگران نسبت به وضعیت اقتصادی را مهم ارزیابی کرد و افزود: تعاونی‌های متشکل از اعضای متخصص و متعهد و با پشتوانه اجتماعی بالا؛ قدرت مطالبه‌گری از بخش‌های دولتی و بازار را نیز بالا می‌برد و این جایگاه می‌تواند نقش تعیین کننده در موفقیت تعاونی‌ها داشته باشد. 

وی همچنین با اشاره به ارزش روز افزون زعفران در سبد غذایی خانوارها اظهار داشت: برندسازی، ارائه محصول با کیفیت، بسته‌بندی مناسب و فرآوری این محصول گرانبها، نقش تعیین‌کننده‌ای در ایجاد ارزش افزوده و موفقیت تعاونی زعفران‌کاران در بازار رقابتی خواهد داشت. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، آمادگی کامل ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان را برای حمایت و پشتیبانی از تعاونی زعفران‌کاران استان اعلام و اظهار امیدواری کرد: تعاونی زعفران‌کاران کردستان الگوی اشتغالزایی و موفقیت در کشور شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز