خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیر خانه کارگر زنجان در پی جان باختن سه کارگر مجتمع فولاد البرز ناب

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۷۵

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان با صدور پیامی، درگذشت ۳ نفر از کارگران مجتمع فولاد البرز ناب آرش ابهر را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اصغر نجاری (دبیر خانه کارگر زنجان) ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های این سه کارگر جان‌باخته اعلام کرد: خبر درگذشت ۳ تن از کارگران شریف و زحمتکش مجتمع فولاد البرز ناب آرش ابهر موجب تاثر و تالم شد.

وقوع این حادثه تلخ و ناگوار، بار دیگر اهمیت و ضرورت توجه به مسئله‌ی ایمنی در محیط‌های شغلی و واحدهای تولیدی را نمایان کرد. لذا تاکید به برگزاری دوره‌های آموزش ایمنی و آشنایی با اصول بهداشتی و نیز رعایت استانداردها در تمامی ابعاد کار و تولید، امری مبتنی بر صیانت از منابع انسانی و افزایش بهره‌وری است.

اینجانب ضمن ابراز تأسف و تاثر عمیق، همدردی خود را با خانواده‌های داغدار آقایان علیرضا رحمانی، محمد فتحی و سید احمد حسینی و نیز جامعه کارگری استان، اعلام نموده و ضمن آرزوی غفران الهی برای آن درگذشتگان و صبر و شکیبایی به خانواده‌های داغدار آنان، از کارگاه‌های تولیدی استان انتظار می‌رود توجه ویژه‌ای برای سلامتی نیروی انسانی خود نموده و رعایت اصول ایمنی را سرلوحه‌ی کار و تولید قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز