خبرگزاری کار ایران

پیام نوروزی اتحادیه تعاونی‌های صنفی تامین نیاز کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۷۶۶

روابط عمومی اتحادیه تعاونی‌های صنفی تامین نیاز کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور به مناسبت فرارسیدن نوروز پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، پیام نوروزی اتحادیه تعاونی‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی ایران شرح زیر است:

یا مقلب القلوب والابصار

یا مدبر اللیل والنهار

یا محول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدید حیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوال‌هاست که نویدبخش گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی است.

سال ۱۳۹۹ تحت زعامت و منویات رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم ایران اسلامی، سال پرشکوه و زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران بود که البته به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا، حوادث تلخ و ناگوار از دست دادن هموطنان عزیز با تالم و تاثر خاطر گذشت که با تولید واکسن آن امید می‌رود در سال نو شاهد تکرار مرگ و میر هموطنان عزیزمان نباشیم.

بهار سال نو بواسطه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بی‌تردید بار دیگر شکوفه‌های حضور پرشور توام با شعور ملت بزرگوار ایران اسلامی، سرآغاز سال ۱۴۰۰را مزین و برگ دیگری از حماسه و افتخار را بر دیوان بلند و پرآوازه این مرز و بوم حک خواهد کرد.

رجاء واثق داریم جامعه کارگران شریف و زحمتکش ساختمانی چون دوره‌های گذشته نقش عمده‌ای در این حماسه‌آفرینی برعهده خواهند داشت.

اتحادیه تعاونی‌های صنفی استادکاران و کارگران ساختمانی ایران ضمن تبریک فرارسیدن سال ۱۴۰۰، بهار طبیعت را خدمت تمامی هموطنان بویژه کارگران زحمتکش ساختمانی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید و تلاش مضاعف همه خدمتگذاران به ملت عزیز ایران اسلامی در مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاستهای ابلاغی و منویات مقام معظم رهبری (حفظ اله) به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی، پشتیبانی و رفع موانع تولید در سایه عقلانیت را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

روابط عمومی اتحادیه تعاونی‌های صنفی تامین نیاز کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز