خبرگزاری کار ایران

پایان اعتراض کارگران شیر پگاه تهران با وعده باز گرداندن زمین‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۵۱۳

روز گذشته کارگران کارخانه پگاه تهران پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات خود با قوه قضائیه، تا عملی شدن وعده‌ها موقتا به اعتراض صنفی خود خاتمه دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آنطور که منابع کارگری شیر پگاه گزارش داده‌اند؛ معترضان از کارگرانی هستند که روز گذشته یکشنبه (۱۰ اسفند ماه) برای تخلیه زمین‌های تصرف شده خود در منطقه تهران پارس برای استمداد مقابل ساختمان قوه قضائیه دست به اعتراض صنفی زده بودند.

به دنبال تجمع روز گذشته، تعدادی از آن‌ها با مسئولان قوه قضائیه جلسه‌ای برگزار کردند.

به گفته کارگران؛ یکی از مسئولان  اجرایی قوه قضائیه که اخیرا به این سمت منصوب شده است، به خوبی از موضوع مشکلات زمین‌های کارگران شیر پگاه واقف نبود، بنابراین روز گذشته با گوش دادن به مشکلات کارگران، به صورت جدی وعده پیگیری و مطرح کردن مشکلات ما کارگران را داد.

آن‌ها تصریح کردند: خواسته ما رفع تصرف اراضی کارگران این کارخانه در منطقه تهران پارس است. در همین رابطه نماینده نهاد مربوطه در جلسه دیروز از ما فرصت چند روزه برای پیگیری موضوع درخواست کرد.

به گفته کارگر شیر پگاه تهران، این در صورتی است که کارگران شاغل و بازنشسته این مجموعه سالهاست حکم قانونی برای تخلیه زمین‌های متعلق به خود را در دست دارند و پیش از این نیز نهاد متصرف‌کننده از ما فرصت خواسته بود زمین‌ها را تخلیه کند اما با گذشت زمان مقرر شده بازهم به وعده خود عمل نکرد. بنابر این ما کارگران برای چندمین بار تصمیم گرفتیم برای استمداد به قوه قضائیه پناه ببریم. نماینده قوه قضائیه در تجمع دیروز با حاضر شدن در بین معترضین پس از یک ساعت مذاکره به صورت جدی وعده پیگیری مطالباتمان را داد و ما نیز با اعتماد به وی به اعتراض صنفی خود پایان دادیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز