خبرگزاری کار ایران

به احیای ماشین‌سازی پارس گچساران کمک کنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۸۵۸۳

تعدادی از کارگران کارخانه ماشین‌سازی پارس گچساران، خواستار رفع مشکلات و احیای این واحد صنعتی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران کارخانه ماشین‌سازی پارس گچساران در نامه‌ای خطاب به مسئولان، خواستار حل مشکلات و رفعِ موانع راه‌اندازی این واحد تولیدی شدند.

یکی از کارگران گفت: کارخانه ماشین‌سازی پارس گچساران یکی از کارخانه‌های مطرح در زمینه تولید انواع سوله‌های فلزی، مخازن، پل‌های فلزی و دکل‌های مخابراتی در صنعت نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان گچساران واقع در استان کهکیلویه و بویراحمد است که تقریبا از دو تا سه سال پیش فعالیت خود را به دلیل مشکلات مالی، متوقف کرده است.

او با بیان اینکه حدود ۵۰ کارگر همزمان با تعطیلی کارخانه بیکار شده‌اند، در ادامه افزود: بلاتکلیفی کارگران برای بازگشت به کار در حالی ادامه دارد که کارگران برای تامین معاش اقدام به مسافرکشی کرده یا دستفروشی می‌کنند.

این کارگر گفت: کارخانه ماشین‌سازی پارس متعلق به مجموعه شستا است که اخیرا برخی مسئولان آن از این واحد دیدن کرده‌اند. در روز‌های گذشته نیز مسئولان استانداری نیز ضمن بازدید از این مجموعه وعده بازگشایی این واحد و ادامه تولید را دادند.

به گفته وی؛ کارگران برای احیای کارخانه؛ بارها به نهادهای مختلف دولتی در استان کهکیلویه و بویراحمد مراجعه کرده‌اند که در نهایت اخیرا نتیجه داده است.

این کارگر در پایان افزود: از آنجا که این کارخانه ظرفیت اشتغال حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ کارگر را دارد، از مسئولان درخواست داریم باتوجه به وضعیت بیکاری در استان کهکیلویه و بویراحمد بویژه در کچساران برای از سر گیری فعالیت این کارخانه، اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز