خبرگزاری کار ایران

اعتراض برخی از اعضای شرکت تعاونی مسکن شبکه خبر به تصمیمات هیات مدیره

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۷۴۲۷

برخی از اعضای شرکت تعاونی مسکن شبکه خبر به تصمیمات هیات مدیره این شرکت در خصوص مسائل مالی و طولانی شدن اجرای پروژه اعتراض کردند.

به گزارش ایلنا، تعدادی از اعضای شرکت تعاونی مسکن شبکه خبر بهمن ماه سال ۹۸ در دادخواستی به دلیل عدم برگزاری مجامع مالی سالیانه و نیز ابهاماتی در خصوص هزینه‌های این پروژه و طولانی شدن زمان اجرای آن، خواستار ورود رئیس مرکز داوری اتاق تعاون استان تهران به این موضوع و رسیدگی به آن شدند.

در پی این مساله، هیات مدیره شرکت تعاونی در هشتم اسفندماه سال ۹۸ آگهی دعوت مجمع عمومی به طور فوق‌العاده در تاریخ ۲۵ اسفند سال ۹۸ در محل نمازخانه شبکه خبر را به منظور استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس و نیز طرح و تصویب صورت‌های مالی سال های ۹۴ الی ۹۷ را منتشر کرد اما این مجمع به دلیل اینکه همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا بود، برگزار نشد.

طبق اسناد موجود، در ۲۷ اردیبهشت ماه سالجاری انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون نیز به دلیل اعتراض برخی از اعضای تعاونی مسکن شبکه خبر نسبت به عدم رعایت تشریفات مقرر در ماده ۶۸ قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران، پس از وصول سوابق و مدارک از کمیسیون نظارت استان نسبت به بررسی موضوع اقدام و در اعلام نظر خویش بیان کردند که شرکت تعاونی موصوف تشریفات مقرر در ماده ۶۸ قانون بخش تعاون و مفاد دستورالعمل نحوه نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون را رعایت ننموده و ثبت تغییرات مجمع عمومی شرکت تعاونی در ۲۵ آبان ماه سال ۹۶ مغایر با تشریفات قانونی است.

در این اثنا بنا به دادخواستی که برخی از اعضای تعاونی مسکن به مرکز داوری اتاق تعاون استان تهران ارائه کرده بودند، قرار کارشناسی به منظور بررسی ادعاهای مطرح شده علیه هیات مدیره شرکت تعاونی مصرف شبکه خبر در ۳۱ اردیبهشت ماه سالجاری صادر شد.

با وجود شائبه‌های مطرح شده علیه هیات مدیره شرکت و نظر صریح رییس انجمن مرکزی نظارت بر انتخابات تعاونی‌ها و اتاق‌های تعاون مبنی بر اینکه تغییرات هیات مدیره در سال ۹۶ برخلاف تشریفات مقرر در قانون بوده است، هیات مدیره آگهی دعوت مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت اول در تاریخ ۱۸ شهریور ماه سال ۹۹ را به منظور استماع گزارش هیات مدیره و بازرس و طرح و تصویب صورت‌های مالی سال ۹۴ الی ۹۷ و پاداش هیات مدیره  را در تاریخ ۶ شهریورماه منتشر می‌کند.

در این مجمع نیز برخی اعضا اولا بخاطر شیوع ویروس کرونا و ثانیا به دلیل اعتراض به عملکرد هیات مدیره در مجمع حضور پیدا نمی‌کنند اما این مجمع برگزار و ترازنامه و صورت‌مالی‌های منتهی به سال‌های ۹۴، ۹۵، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به تصویب رسیده و در روزنامه رسمی نیز منتشر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز