خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

شناسایی ۱۳ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۸۶۷

سرپرست معاونت راهداری اداره کل‌ راهداری وحمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در بررسی‌های انجام شده تا کنون ۱۳ نقطه پرحادثه در محور‌های سطح استان شناسایی شده است.

 امین قوامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در استان ۱۳ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است که تا پایان سال جاری ۴ نقطه پرحادثه رفع می‌شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز در محورهای شهرکرد – سودجان ، بروجن- لردگان، شهرکرد – بروجن ، فرخشهر – گردنه کت، شهرکرد – خوزستان، سه راهی خوزستان، پل خراجی، سه راهی کیان -طاقانک، سه راهی شمس آباد، محور فرعی جعفرآباد و سامان – تیران  شناسایی شده است.

سرپرست معاونت راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: با توجه به تخصیص ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار امکان اصلاح یک نقطه در محورهای شهرکرد – سودجان، ۲ نقطه در محور شهرکرد – بروجن و یک نقطه در محور سامان – تیران تا پایان سال فراهم شده است که عملیات رفع نقاط تا پایان سال جاری رفع می‌شود.

به گزارش ایلنا در  ۴ ماهه نخست سال جاری ۷۹۲ کیلومتر خط‌کشی، اجرای حفاظ بتنی در ۴.۵ کیلومتر ، نصب ۴ هزار علائم اخباری، انتظامی و آگاهی و ۷ کیلومتر شیار تراشنده در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز