خبرگزاری کار ایران

به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر؛

بیش از هزار برنامه در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۴۴۱

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر یک‌هزار و ۴۳۰ عنوان برنامه در استان اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها در ۷۳ فعالیت محوری تعریف شده که در هفت بخش هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای، شعر و خاطره، کتاب، همایش و یادواره، نشست‌های تخصصی، فیلم و تئاتر و عمرانی است.

وی افزود: برگزاری آیین نکوداشت خانواده شهداء و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، صبحگاه مشترک، یادواره‌های شهداء به‌صورت شهرستانی، تجلیل از خانواده شهداء، اردوهای جهادی، عطرافشانی گلزار شهداء، برپایی نمایشگاه عکس، شب خاطره و روایت‎‌گری، نشست‌های تبیینی و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع‌مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

ذوالفقاری فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون دشمن در تمامی عرصه‌ها برای یأس و نااُمیدی مردم ایران فعالیت می‌کند و در این راستا تنها راه مقابله با دشمن بهره‌گیری از تجربه‌های دوران دفاع‌مقدس و شنیدن پیام شهیدان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به مناسبت سال روز آزاد سازی خرمشهر از کتاب "نقش زنان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس" نوشته نرگس آل‌مؤمن دهکُردی رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع‌مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۴۰ شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز