خبرگزاری کار ایران

اولین همایش ملی بهره‌وری ایران بعد از ۱۰ سال برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۱۷۶

این سازمان اولین همایش ملی بهره‌وری را بعد از ۱۰ سال برگزار می‌کند و قصد داریم که این همایش را با کیفیتی مناسب برگزار کنیم زیرا معتقدیم که اگر این همایش نتواند ثمراتی داشته باشد موثر واقع نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا نشست خبری همایش ملی بهره‌وری با حضور خانم طباطبایی یزدی رئیس سازمان بهره‌وری ایران برگزار شد.
رئیس سازمان بهره‌وری ایران گفت: سازمان ملی بهره‌وری ایران یک سازمان دولتی اما مستقل است. و زیر نظر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور به فعالیت می‌پردازد.
وی گفت: این سازمان اولین همایش ملی بهره‌وری را بعد از ۱۰ سال برگزار می‌کند و قصد داریم که این همایش را با کیفیتی مناسب برگزار کنیم زیرا معتقدیم که اگر این همایش نتواند ثمراتی داشته باشد موثر واقع نخواهد شد.

طباطبایی یزدی گفت: در این همایش غیر از اینکه آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور سخنران افتتاحیه این همایش بودند سرکار خانم ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این همایش سخنرانی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این همایش قصد داریم که به صورت آنلاین با ماری آمانو دبیرکل سازمان بهره وری آسیایی نیز ارتباط برقرار کنیم و از نظرات ایشان به وسیله ویدئو کنفرانس استفاده کنیم.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران خاطرنشان کرد: این همایش قرار است با دو شعار «همه راه بهتری وجود دارد، بهره‌وری همان راه بهتر است» و «با جنبش همگانی افزایش ۲۵درصدی کارهای درست و کاهش ۲۵درصدی کارهای نادرست همراه شویم» برگزار شود.

وی گفت: شاخص بهره وری در حوزه ارتباطات در سال ۹۱ و ۹۲ به ترتیب با ۱۲.۴ و ۲.۸ درصد افزایش روبه رو بوده است.

طباطبایی یزدی با اشاره به اینکه اگر شاخص‌های بهره‌وری را در سال ۸۳ بر روی عدد ۱۰۰ گزارش کنیم، گفت: شاخص بهره‌وری کشاورزی به ۱۰۴، معدن به شاخص ۱۴۹، نفت و گاز به شاخص ۴۵، ساختمان به شاخص ۸۱، صنعت به شاخص ۱۱۲، ارتباطات به شاخص ۶۳۴، حمل و نقل به شاخص ۱۲۰، آب و برق و گاز به شاخص ۱۱۸ و سایر خدمات نیز شاخص بهر وری آن به ۱۰۸ رسیده است.

رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران خاطرنشان کرد: اما این بدان معنی نیست که اگر شاخصی با سقوط مواجه بوده زحمت کشان این صنعت از خود کوتاهی نشان داده اند و برای مثال تحریم‌ها تاثیرات فراوانی را بر صنعت نفت و گاز برجای گذاشته‌اند که همین مسئله سبب افت شاخص بهره‌وری این حوزه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز