خبرگزاری کار ایران

در بازار ۲۰ آبان؛

بهای سکه ۸۹۹ هزار تومان / قیمت دلار ۳۲۵۸ تومان

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۲۹۲

در بازار سه شنبه ۲۰ آبان ماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۸۹۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۳۶ تومان کاهش بها ۹۱ هزار و ۵۶۱ تومان و قیمت دلار امریکا با هشت تومان افزایش قیمت ۳۲۵۸ تومان معامله شد.

در بازار سه شنبه ۲۰ آبان ماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۸۹۹ هزار تومان، هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۳۶ تومان کاهش بها ۹۱ هزار و ۵۶۱ تومان و قیمت دلار امریکا با ۸ تومان افزایش قیمت ۳۲۵۸ تومان معامله شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در بازار سه شنبه ۲۰ آبان ماه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با ۸ هزار تومان کاهش بها نسبت به روز گذشته ۸۹۹ هزار تومان و قدیم با ۷هزار تومان کاهش ۸۹۸ هزار تومان به فروش رسیدند.

همچنین، نیم‌سکه و ربع سکه هر کدام با ۲ هزار تومان کاهش قیمت بهترتیب ۴۵۶ و ۲۶۰ هزار تومان و سکه گرمی با هزار تومان کاهش ۱۶۷ هزار تومان معامله شدند.

بر اساس این گزارش، بهای هر اونس طلای جهانی با ۱۹ دلار کاهش بها به ۱۱۵۰ دلار رسید، در این روز قیمت هر مثقال طلا با ۴ هزار تومان کاهش قیمت ۳۹۷ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۹۳۶ تومان کاهش بها ۹۱ هزار و ۵۶۱ تومان به فروش رفت.

در بازار صرافان نیز قیمت دلار امریکا با ۸ تومان افزایش قیمت ۳۲۵۸ تومان و یورو با ۵ تومان کاهش قیمت ۴۰۸۰ تومان معامله شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز