خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

عدم ارسال نامه نمایندگان به رهبری درباره انتصاب رییس بانک مرکزی

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۰۲۶

هنوز این نامه به رهبری ارسال نشده است اما بعید می دانم که تغییری در مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد کند

رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه با بیان این مطلب که نمایندگان پیش‌نویسی برای ارسال به رهبری در خصوص نحوه انتصاب رییس کل بانک مرکزی آماده کرده اند، گفت: هنوز این نامه به رهبری ارسال نشده است اما بعید می دانم که تغییری در مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد کند.

غلامرضا تاجگردون؛ رییس کمیسیون برنامه‌وبودجه و نماینده مردم گچساران و باشت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نامه ارسال شده نمایندگان مجلس به رهبری و انتقاد به نحوه انتصاب رییس بانک مرکزی، گفت: پس از اینکه مجمع تشخیص مصلحت نظام رای به انتخاب رییس کل بانک مرکزی با نظر وزیر اقتصاد داد نمایندگان پیش‌نویسی آماده کردند که حکایت از گله‌مندیشان از نفوذ دولت بر روی بانک مرکزی بود.

وی با بیان این مطلب که این پیش‌نویس هنوز به رهبری ارسال نشده است؛ افزود: البته بعید می‌دانم که ارسال این نامه تغییری در مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، براساس مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ دهم آبان ماه رئیس کل بانک مرکزی به پیشنهاد وزیر اقتصاد، تأیید هیأت دولت و صدور حکم آن توسط رئیس کل بانک مرکزی تعیین می‌شود پس از این مصوبه خبرهایی مبنی بر اسال نامه نمایندگان به رهبری و انتقادشان به این مصوبه مخابره شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز