خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور:

قیمت طلا در سه ماه آینده تثبیت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۰۶۸

قیمت طلا از ابتدای سال جاری کاهش ۳۸ درصدی را تجربه کرده است و پیش بینی می‌شود تا سه ماه آینده قیمت طلا در رقم‌های کنونی تثبیت شود.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر کشور، با بیان اینکه نوسانات قیمت داخل طلا موقتی و به زودی و به ثبات می‌رسد، از تثبیت قیمت طلا در سه ماه آینده خبر داد.

محمد کشتی آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با بیان مطلب فوق افزود: قیمت طلا از ابتدای سال جاری کاهش ۳۸ درصدی را تجربه کرده است و پیش بینی می‌شود تا سه ماه آینده قیمت طلا در رقم‌های کنونی تثبیت شود.

رییس اتحادیه طلا و جواهر کشور تاکید کرد: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال میلادی است و معمولا در روزهای پایانی سال میلادی نوسانات قیمت طلا در بازارهای جهانی رخ می‌دهد و همین نوسانات به بازار داخل هم منتقل می‌شود؛ طبیعی است که قیمت‌ها در بازار داخل دچار نوسان شود منتها نوسانات به صورت التهابی و شوک نخواهد بود.

کشتی آرای در پایان اظهار داشت: سرمایه گذاری روی طلا و سکه در حال حاضر صرفه اقتصادی ندارد و بهتر است سرمایه‌گذاران به سمت سرمایه گذاری دربازارهایی مثل سهام، اوراق مشارکت و بانک‌ها بروند.

این کار‌شناس بازار طلا و سکه تصریح کرد: در حال حاضر سرمایه گذاری در بازار طلا مناسب نیست و بازار بورس و طرح‌های عمرانی بهترین مکان برای سرمایه گذاری سرمایه گذاران است.

به گفته کشتی آرای، خریداری طلا برای کسب درآمد در حال حاضر مناسب نیست و به مردم توصیه کرد طلا را برای مصرف خریداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز