خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی کارگری ۲۰۱۷ - لتونی

امیدواری پینک پنگ بازان زن ایران برای کسب سکو

asdasd
کد خبر : ۵۰۰۵۸۶

تیم تنیس روی میز بانوان ایران در نخستین روز پنجمین دوره رقابت های ورزش کارگران جهان در بخش تیمی موفق شد مقابل حریفانی از کشور اتریش به دو پیروزی دست یابد تا امید آنان برای کسب سکو افزایش یابد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های کارگری؛ در نخستین روز رقابت های پینگ پنگ کارگران جهان که در کشور لتونی در حال برگزاری است، تیم پینگ پنگ زنان ایران که نخستین حضور خود را تجربه می کند، از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه به وقت محلی به مصاف حریفان رفت.

«رقیه حق شناس» و «فرزانه کرم زاده» در رقابت با حریفان اتریشی  موفق به پیروزی شدند. «طوبی وفاپور»  دیگر بازیکن تیم تنیس روی میز ایران با قرعه استراحت مواجه شد.

حق شناس در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار با حریف اتریشی با نتیجه سه بر دو پیروز شدم و رقابت های تیمی عصر امروز نیز ادامه خواهد داشت و از فردا در بخش انفرادی به مصاف حریفان می رویم.

همچنین فرزانه کرم زاده  گفت: به رغم اینکه سطح  بازی ها بالاست در نخستین دیدار بانتیجه سه بر دو مقابل حریف اتریشی پیروز شدم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

رقابت های بخش تیمی تنیس روی میز زنان عصر امروز نیز ادامه خواهد داشت و پینک پنک بازان کشورمان در بخش تیمی به مصاف لتونی می روند.

 در رقابت های پینگ پنگ مردان  رژیم صهیونیستی  که با هشت تیم شرکت کرده است امروز صبح در بخش تیمی به ایران خورد و تیم تنیس روی میز مرد کشورمان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مقابله با رژیم غاصب صهیونستی سرباز زدند.

رقابت های انفرادی مردان عصر امروزبرگزار می شود.

در ادامه رقابت های کاروان ورزشی ایران،  تیم الف فوتبال ۱۱ نفره کارگران کشورمان از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مصاف فرانسه می رود و تیم ب نیز از ساعت ۱۶ به وقت محلی مقابل لتونی میزبان صف آرایی می کند.

والیبال سالنی زنان ایران نیز که در گروه خود با تیم های لتونی، مکزیک و اتریش همگروه است، از ساعت ۱۶ به وقت محلی مقابل مکزیک قرار می گیرد.

کاروان ورزشی ایران با حضور ۱۹ تیم در قالب ۱۱ رشته ورزشی به همراه ۱۹۵ مربی، سرپرست و ورزشکار در این رقابت ها حضور یافته است.

دو و میدانی مردان و زنان، فوتبال مردان در قالب دو تیم، مینی فوتبال مردان، شطرنج مردان، دو تیم پینگ پنگ مردان و یک تیم زنان، دو تیم  والیبال ساحلی مردان، والیبال سالنی زنان، کشتی فرنگی و ساحلی مردان، جودو مردان، پتانگ مردان  و زنان و او اسپرت مردان و زنان(غیر رسمی) تیم های اعزامی ایران به این دوره از رقابت ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز