خبرگزاری کار ایران

تیم والیبال ساحلی کارگران ایران در اندیشه قهرمانی جهان

asdasd
کد خبر : ۴۹۵۰۰۳

سرمربی تیم ب والیبال ساحلی کارگران ایران ابراز امیداری کرد که شاگردانش در پنجمین دوره بازی‌های جهانی کارگران به مقام قهرمانی برسد.

به گزارش ایلنا، پنجمین دوره رقابت‌های جهانی المپیاد کارگران از 23 تا 28 خرداد ماه به میزبانی کشور لتونی برگزار می‌شود و کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌ها با 227 نفر و در 18 رشته ورزشی حضور دارد.

حمید حق بین، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره آمادگی این تیم پیش از اعزام به مسابقات لتونی گفت: خوشبختانه دو تیم الف و ب والیبال ساحلی ایران توسط حامیان مالی برای رقابت‌های جهانی پیش رو به خوبی حمایت می‌شود و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کسب آمادگی بهتر به مانند دوره قبلی به دیدار پایانی راه یابیم و این بار جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

وی گفت: عظیم جدید، امید حسینی، روح الله صالح نژاد و محمدرضابرزگر اعضای تیم ب والیبال ساحلی ایران هستند و از6 تا 11 خرداد ماه در بندر ترکمن دومین اردوی آمادگی خود را برگزار می‌کنند. البته اردوی تیم الف والیبال ساحلی ایران نیز با سرمربیگری ابراهیم سلسبیلی درعلی آباد استان گلستان برپا شده است و کمال قریشی و عبدالله آذر از جمله بازیکنان آن هستند.

سرمربی تیم ب والیبال ساحلی کارگران کشورمان در خصوص شرایط تمرینی بازیکنان گفت: با توجه به اینکه رقابت‌ها در سطح کارگری برگزار می‌شود، تمام تلاش فدراسیون و کادر فنی تیم استفاده از ورزشکاران کارگر است. البته اعضای تیم با توجه به سابقه ای که پیش از این در تیم‌های ملی و باشگاهی داشتند، از آمادگی خوب بدنی و روحی برخوردار هستند.

حق بین درباره حریفان ایران در این دوره از رقابت‌ها گفت: لتونی میزبان مسابقات، روسیه، اتریش، ایتالیا، فرانسه و برزیل از جمله تیم‌های قدرتمند رقابت‌های جهانی کارگران هستند و پیش بینی می‌کنم در پنجمین دوره نیز نزدیک به 20 تیم حضور داشته باشند.

سرمربی تیم ب والیبال ساحلی کارگران ایران با اشاره به اینکه هنوز جایگاه واقعی این مسابقات دیده نمی‌شود، اظهار داشت: توجه کشورهای مختلف به ورزش کارگری رو به افزایش است و مطمئن هستم در چند دوره دیگر، این مسابقات از نظر اعتبار همپای المپیک خواهد بود. زیرا مسابقات در تمام رشته‌ها با سطح بالا و دو بخش زنان و مردان فعال است و می‌تواند روزی به جایگاه واقعی خود در سطح بین المللی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز