خبرگزاری کار ایران

تجلیل از 110 ورزشکار برتر کارگری استان اصفهان

asdasd
کد خبر : ۴۸۴۲۲۲

طی جلسه‌ای از ورزشکاران مدال آور در سال 95 و از جایگاه شامخ کارگران در ورزش استان اصفهان قدردانی شد.

به گزارش ایلنا،‌ در این جلسه آقای شیرانی رئیس محترم هیآت و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان با بیان اهمیت جایگاه کارگران در ورزش استان اصفهان  برگزاری جشن تجلیل از ورزشکاران مدال آور در سال 95 را با اهمیت دانست و از جایگاه شامخ کارگران در ورزش استان اصفهان قدردانی نمود.

رییس محترم هیات و اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان در خصوص برگزاری این جشن اظهار داشت: تجلیل از مدال آوران عرصه ورزش کارگری در سطح کشور و استان، فعالان ورزش کارگری در کارخانجات همچنین تجلیل از پیشکسوتان عرصه ورزش کارگری استان را به عنوان اهداف این جشن بر شمرد وی در این خصوص  معرفی و تجلیل از فعالین برتر ورزش کارگری استان را از نکات ویژه این جشن برشمرد.

در این جلسه مقرر گردید آیین افتتاح ساختمان اداری و سالن همایش ورزشگاه کارگران قدس و همچنین سالن بدنسازی ورزشگاه کارگران شماره 3 بهارستان همازمان با برگزاری جشن با حضور مسئولین فدراسیون ورزش کارگری، مسئولین ورزش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استان برگزار گردد.

همچنین مقدمات این جشن بزرگ که تجلیل از110 ورزشکار کارگر استان اصفهان یکی از اهداف آن است در اداره امور ورزش کارگران استان اصفهان فراهم گردیده است.

جناب آقای شیرانی زمان برگزاری بزرگترین همایش تجلیل کارگری استان اصفهان را روز پنج شنبه مورخه 96/2/14 اعلام نمود و در این خصوص اظهار داشت.

از کلیه مسئولین در امور ورزش کارگری در سطح کشور و استان اصفهان دعوت به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز