خبرگزاری کار ایران

روز دوم رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا

درخشش تیم ملی امید پسران با 2 طلا و یک برنز

تیم ملی امید پسران در دومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا، 2 مدال طلا و یک برنز کسب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، تیم ملی امید پسران که با تغییر برنامه برگزاری مسابقات در 3 وزن در دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ماکاسار اندونزی به میدان رفت موفق شد به 2 مدال طلا و یک برنز برسد.
در وزن 75-کیلوگرم، آرش علینژاد کاپیتان تیم ملی امید پسران ابتدا کاراته کایی از ژاپن را پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه با نتیجه 5 بر 4 برد. در دومین مبازره موفق شد نماینده سریلانکا را 8 بر صفر مغلوب کند. در سومین مبارزه کاراته کایی از اندونزی را 6 بر صفر برد و به فینال رسید. در فینال موفق شد کاراته‌ کای کشور چین را 6 بر یک مغلوب کرد و مدال طلا را از آن خود کرد.
در وزن 84-کیلوگرم، محمدرضا گیلان پور در اولین مبازره حریفی از هند را 8 بر صفر برد. در دومین باز مقابل نماینده قزاقستان 4 بر 3 به برتری رسید و به فینال راه یافت. گیلان پور در فینال کاراته کای عربستانی را 6 بر یک شکست داد و صاحب مدال طلا شد.
در وزن 84+کیلوگرم، مهدی قراری زاده ابتدا نماینده تایلند را با نتیجه 8 بر صفر از پیش رو برداشت. سپس مقابل حریفی از عربستان 5 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و در جدول رپه شارژ مقابل کاراته کایی از چین قرار گرفت و 7 بر صفر این حریف را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.
فردا هم 3 نماینده تیم امید، امیررضا میرزایی، رضا عنایتی و علی مسکینی به میدان خواهند رفت.

 

کد خبر : ۴۳۲۵۷۲