خبرگزاری کار ایران

مردانی: بستر برای ورود رییس جدید کاراته آماده است

مردانی می‌گوید: در مدتی که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد سعی کردیم با تمام کاستی‌ها مجموعه کاراته را به صورت منظم و شورایی اداره کنیم.

محمدعلی مردانی، دبیر فدراسیون کاراته در مورد انتخابات هفته آینده برای مشخص شدن رییس فدراسیون کاراته، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: بعد از بررسی صلاحیت‌ها، 27 نفر توانستند تایید نهایی را کسب کنند. فدارسیون کاراته روز 11 مرداد انتخابات ریاست فدراسیون را برگزار خواهد کرد و پس از آن چهره رییس جدید مشخص خواهد شد.

او به طولانی‌بودن روند انتخابات اشاره و خاطرنشان می‌کند: تعداد زیاد ثبت نام کنندگان یکی از عواملی بود که موجب طولانی شدن روند انتخابات شد. در مدتی که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد سعی کردیم با تمام کاستی‌ها مجموعه کاراته را  به صورت منظم و شورایی اداره کنیم. در این مدت ما توانستیم با برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی و انتخاب کادر فنی بدون حاشیه، بستر را برای موفقیت در جام‌جهانی-اتریش فراهم کنیم. تا رییس فدراسیون جدید بتواند به راحتی کار خود را شروع کند و این کمبود به تیم ملی آسیب نزند.

مردانی ادامه‌ می‌دهد: حتی برای تیم ملی بازی‌های تدارکاتی هم در نظر گرفته‌ایم تا برای نتیجه گرفتن کاراته‌کاها مشکلی ایجاد نشود. رییس آینده مسولیت‌های بسیاری دارد. متاسفانه در پنج دوره گذشته هیچ رییسی نتوانسته است بیش از دوسال در راس فدراسیون کاراته حضور داشته باشد. این سنت باید با ورود رییس جدید از بین برود و فدراسیون کاراته با برنامه‌ریزی‌های بلند مدت اداره شود.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد از دست رفتن کرسی‌های جهانی کاراته ایران می‌گوید: یکی از برنامه‌های رییس جدید باید کسب کرسی‌ در فدراسیون جهانی باشد که متاسفانه در سال‌های اخیر از دست رفته است. همه جامعه کاراته امیدوارند تا با ورود رییس جدید، کاراته ایران به جایگاه اصلی‌ خود در جهان بازگردد. در مدتی که فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد همه تلاش کردیم تا زمینه را برای پیشرفت کاراته ایران آماده نگاه داریم.

 

کد خبر : ۳۹۴۵۱۰