خبرگزاری کار ایران

آشنایی با بزرگترین جام بین‌المللی شیرجه اروپا

asdasd
کد خبر : ۳۴۳۶۰۵

شیرجه روهای ایران از ۱۲ تا ۱۹ بهمن در بزرگترین مسابقات بین المللی شیرجه اروپا تحت عنوان جام شیرجه سِنِت به میزبانی آیندهوون هلند شرکت می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ملی پوشان شیرجه ایران پس از ماه ها تمرین مستمر در استخر قهرمانی آزادی تهران برای کسب آمادگی حداکثری پیش از شروع رقابت های انتخابی المپیک ریو،  دیروز (دوشنبه) به آیندهوون هلند سفر کردند. هدف از این سفر حضور در مسابقات تدارکاتی بین المللی این شهر تحت عنوان ” جام شیرجه سِنِت” بود. این رقابت‌ها که پیشتر به عنوان “جام شیرجه آیندهوون” شناخته می‌شد با یافتن اسپانسری جدید تغییر نام داد.

 مسابقات این جام بزرگترین رویداد شیرجه قاره اروپاست. همه ساله در هفته نخست ماه فوریه (نیمه بهمن ماه) در استخر “پیتر فندن‌هوگنبند” بیش از ۲۵۰ شیرجه رو از ۲۰ کشور جهان گرد هم می‌آیند تا در مسابقاتی شرکت کنند که در آن می‌توانند جواز ورود به بسیاری از مسابقات اروپایی و جهانی در رده بزرگسالان و جوانان را کسب کنند.

مسابقات امسال از چهارم تا هفتم فوریه ۲۰۱۶ (۱۵ تا ۱۸ بهمن ۱۳۹۴) برگزار می‌شود. پیش از شروع رسمی رقابت‌ها ملی پوشان ایران چند جلسه تمرینی را در استخر محل مسابقه برگزار می‌کنند و با پیگیری برنامه‌های بدنسازی خود در مسابقاتی باکیفیت آمادگی خود را محک می‌زنند.

از ایران فقط سه شیرجه رو بزرگسال در این اردو و مسابقات تدارکاتی شرکت می‌کنند. امسال علاوه بر ایران و هلند نمایندگان اتریش، بلاروس، بلژیک، بلغارستان، جمهوری چک، دانمارک، مصر، فنلاند، آلمان، مجارستان، ایتالیا، لیتوانی، هلند، نوروژ، لهستان، سوئیس، ترکیه و انگلستان هم در این رقابت‌ها حضور دارند.

۱۹ بهمن زمان بازگشت ملی‌پوشان به کشور است و پس از برگزاری مرحله دوم لیگ شیرجه در ۲۳ بهمن، روز سه‌شنبه (۲۷ بهمن ۱۳۹۴) اعضای تیم ملی برای شرکت درمسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ به شهر ریودوژانیرو برزیل اعزام می‌شوند.

(برنامه کامل مسابقات در فایل پی دی اف به انتهای خبر اضافه شده است)

اعضای تیم ملی شیرجه اعزامی به اردو و مسابقات تدارکاتی آیندهوون:

۱۲ تا ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

سرپرست: محمود آرامی (رئیس کمیته فنی شیرجه)

سرمربی: رضا خیبری‌نژاد

شیرجه روها: مجتبی ولی‌پور – شهنام نظرپور – حمید کریمی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز