خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: نتیجه‌ای که شایسته‌اش بودیم را به‌دست آوردیم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید، دیدار تیمش برابر مالاگا را عجیب توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، اتلتیکومادرید شنبه شب در هفته دهم لالیگا 4 بر 2 مالاگا را شکست داد. یانیک کاراسکو و کوین گامیرو (هر یک دو گل) گل‌های اتلتیکو را به ثمر رساندند.

دیگو پابلو سیمئونه پس از کسب این پیروزی گفت: گامیرو در بازی‌های اخیر خوب ظاهر شده است و به همین خاطر به تیم ملی فرانسه دعوت شد. بازیکن سریعی است که این موضوع اهمیت دارد. همچون دیگر دیدارهای لالیگا بازی سختی بود اما در 90 دقیقه بازی را به خوبی کنترل کردیم و نتیجه‌ای که شایسته‌اش بودیم را به‌دست آوردیم. در مجموع بازی عجیبی بود و تا دقایق آخر برتری‌مان با فاصله یک گل بود.

سرمربی اتلتیکو درباره کاراسکو اظهار کرد: او پیشرفت کرده است و می‌تواند از دو سمت گلزنی کند. تمرین و تلاشش بیشتر شده است و توپ‌گیری‌های زیادی انجام می‌دهد. او به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، توانایی‌های بیشتری دارد و امیدوارم به بهترین سطح خود برسد و این روند خوب خود را حفظ کند. گلزنی‌اش برای ما بیشترین اهمیت را ندارد بلکه کار گروهی و تاثیرگذاری‌اش در تیم مهم‌تر است.

سیمئونه درمورد نحوه بازی تیمش گفت: همیشه در همه بازی‌ها موقعیت گل ایجاد کردیم. برابر سویا شکست خوردیم اما خوب کار کردیم. زمانی که با روش 5-4-1 بازی کنیم می‌توانیم با بازیکنان بیشتری در زمین حریف حضور داشته باشیم. کار تیمی ما در این بازی بهتر از دیدارهای قبل بود. خنده‌ام می‌گیرد وقتی می‌گویند اتلتیکو کنونی تهاجمی و خوب بازی می‌کند.

 

کد خبر : ۴۲۳۸۰۴