خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: موقعیت‌هایی برای برد سویا داشتیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم

سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید معتقد است که تیمش نه تنها نباید به سویا می‌باخت بلکه می‌توانست در ۴۵ دقیقه نخست خیالش از بابت کسب پیروزی را راحت کند.

به گزارش ایلنا، اتلتیکومادرید شب گذشته اولین شکست فصلش را در آندلس برابر سویا متحمل شد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

دیه‌گو سیمئونه راجع به باخت یک بر صفر شاگردانش در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان به خبرنگاران گفت: ما بازی را در مقطعی خاص باختیم که در آن سویا حرکتی خوب انجام داد. در نیمه اول بازی به سود ما در جریان بود و موقعیت‌هایی برای شکست دادن حریف داشتیم، اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم. در نیمه دوم اما سویا بازی را بهتر شروع کرد.

وی افزود: هر دو تیم موقعیت‌های گلزنی داشتند. بازی سخت و درگیرانه بود و می‌شد حدس زد تیمی که گل اول را بزند تا آخر راه می‌رود. زمانی که شما موقعیت می‌سازید و خوب بازی می‌کنید، به خصوص زمانی که این کار را با انسجام انجام می‌دهید، معمولاً پیش می‌افتید، اما در این بازی چنین اتفاقی برای ما رخ نداد. بعد از آن هم که روند بازی تغییر کرد و سویا یک گل زد. ما به زدن گل نزدیک شدیم، اما در یک سوم دفاعی حریف کارآمدی لازم را نداشتیم.

سرمربی روخی‌بلانکو در پایان درباره کورس قهرمانی این فصل لالیگا و اینکه امسال ممکن است چهار تیم برای کسب عنوان قهرمانی بجنگند، صحبت کرد.

وی اظهار داشت: هم ما، هم سویا روحیه، انسجام و برنامه لازم برای رقابت کردن با بارسلونا و رئال مادرید را داریم.

 

کد خبر : ۴۲۱۹۵۳