خبرگزاری کار ایران

مسابقات جهانی تیراندازی - چین؛

مدال طلای اسکیت زنان بر گردن تیرانداز چینی

کد خبر : ۱۸۴۶۷۴

ششمین روز از مسابقات جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی چین، در حالی به پایان رسید که لین پیائو پیائو از کشور میزبان توانست بالاتر از رقیبان قدرتمند خود ایستاده و مدال طلای این رشته را از آن خود کند.

در آخرین فینال از ششمین روز مسابقات جهانی چین و در رشته اسکیت زنان، ورزشکار کشور میزبان توانست به مدال طلای این رشته دست یابد.

به گزارش ایلنا، ششمین روز از مسابقات جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی چین، در حالی به پایان رسید که لین پیائو پیائو از کشور میزبان توانست بالاتر از رقیبان قدرتمند خود ایستاده و مدال طلای این رشته را از آن خود کند. در این رشته سیمونه اسکوچتی از ایتالیا و کیم مین جی از کره جنوبی نیز، توانستند به مدال های نقره و برنز دست یابند.

آناستازیا کاراخمالوا از روسیه، ناتانیا پاناس ازگرجستان و کایتلین کونور از ایلات متحده در مکان های چهارم تا ششم اسکیت زنان ایستادند.

این مسابقات امروز با برگزاری یک فینال به پایان می رسد که طی آن در رشته اسکیت مردان، ورزشکاران به رقابت با یکدیگر می پردازند.

مسابقات جهانی تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی، از یکم تا دهم جولای، در بیجینگ چین برگزار می شود که در این مسابقات، ورزشکاران کشورمان حضور ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز