خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل و رییس هیات مدیره صندوق احیاء بناهای تاریخی؛

سلطانی فر مدیر تحول و توسعه است

مدیر عامل صندوق احیاء گفت: سابقه مدیریت آقای سلطانی‌فر در سازمان میراث فرهنگی هم به اذعان بسیاری از ناظران و کارشناسان سابقه قابل توجه و مثبتی بوده و ایشان قطعا برای 5 سال آینده در وزارت ورزش هم برنامه جامع توسعه ورزش را طراحی و به روز خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا پوینده با اشاره به همکاری سه ساله خود با مسعود سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی، گفت: آقای سلطانی فر به واسطه سابقه خوبی که در راس هرم مدیریتی استان‌های مختلف کشور داشته و در شش استان به عنوان استاندار و معاون سیاسی به مدت 25 سال فعالیت کرده، از ایشان به عنوان یک مدیر توسعه‌ای که خیلی خوب می‌تواند یک سازمان را بررسی، اصلاح و با تحول همراه نماید، ساخته است. 

مدیر عامل صندوق احیاء افزود: ایشان توانایی‌های زیادی در گرفتن نتیجه لازم با توجه به اقتضائات مدیریتی خودشان دارند، توانمندی اخذ اعتبارات لازم، توجه به امر برنامه ریزی، پیگیری جدی امور و نظارت بر اقدامات از جمله ویژگی‌های سلطانی فر است. 

وی ادامه داد: خود ایشان اعتقاد دارد نیمی از موفقیت در عرصه مدیریت در کشور ایران برای اینکه پروژه ها به نتیجه برسند مربوط به پیگیری و نظارت است. 

رئیس هیات مدیره صندوق احیاء تاکید کرد: من فکر می‌کنم با توجه به شناختی که آقای سلطانی فر از ساختار ورزش ایران دارد و نگاه برنامه ریزی که در شاکله مدیریت ایشان دیده می‌شود، می‌توانند در حوزه زیر ساخت‌ها وزارت ورزش را با تحول خوبی روبه رو سازند. 

پوینده خاطر نشان کرد: سابقه مدیریت آقای سلطانی فر در سازمان میراث فرهنگی هم به اذعان بسیاری از ناظران و کارشناسان سابقه قابل توجه و مثبتی بوده و ایشان قطعا برای 5 سال آینده در وزارت ورزش هم برنامه جامع توسعه ورزش را طراحی و به روز خواهند کرد و همینطور بنده یقین دارم که در حوزه‌هایی مانند ورزش‌های قهرمانی و همگانی فعالیت‌های جدی آغاز خواهد شد. 

مدیر عامل صندوق احیاء افزود: ما در سازمان میراث فرهنگی طی مدت ریاست آقای سلطانی فر شاهد گسترده شدن حوزه فعالیت و سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت گردشگری بودیم که نمونه‌های بارزی از آن در پروژه‌های صندوق احیاء قابل بررسی و ارائه است.

بی شک بخش خصوصی در بسیاری از پروژه‌های عمرانی و زیر ساختی وزارت ورزش وارد شده و سرمایه گذاری خواهد نمود.

 

کد خبر : ۴۲۴۷۱۴