خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه آمل خبر داد:

آمل میزبان بیش از ۱۵۰ ورزشکار المپیاد کارگری

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۶۹

شهرستان آمل آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان آمل را دارد.

فرماندارویژه آمل از آمادگی این شهرستان برای برگزاری المپیاد ورزشی کارگری خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامحسین شفیع زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: شهرستان آمل آمادگی کامل برای برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان آمل را دارد.

وی با اشاره به اینکه ورزش در سلامت جسمی و روانی منابع انسانی بسیار با اهمیت است، افزود: فرمانداری آمل تمام تلاش خود را در راستای برگزاری باشکوه ترین المپیاد در حمایت از کار و تلاش، رفاه و سلامتی به کار گرفته است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل با بیان اینکه مشعل المپیاد ورزش های کارگری فردا در این شهرستان حمل خواهد شد، گفت: صبح فردا با حضور مسئولین شهرستانی مشعل اولین المپیاد فرهنگی ورزش کارگران کشور در آمل حمل می شود.

رئیس ستاد المپیاد فرهنگی ورزشی کارگری در شهرستان آمل با اعلام اینکه ۲رشته ورزشی در این شهر ستان برگزار می‌شود، یادآور شد: آمل میزبان بیش از ۱۵۰ ورزشکار است.

شفیع زاده افزود: آمل امکانات و تجهیزات ورزشی، سالن ورزشی محل برگزاری مسابقات هماهنگی لازم صورت گرفته و بدن هیچ مشکلی برای برگزاری آماده است.

وی در پایان گفت: وسایل ایاب و ذهاب، اسکان، خوابگاه و تغذیه، تمهیدات ترافیکی و امنیتی و انتظامی فراهم شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز