خبرگزاری کار ایران

هنوز ویدنف را جذب نکرده‌ایم؛

شاهین‌طبع: لیگ‌ملی را به هم ریختتد تا قهرمان شوند / داوری را زیر سوال بردند و بعد تکذیب کردند!

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۵۳

لیگ ملی حاشیه‌های فراوانی داشت که یک مربی برای قهرمانی تیم‌اش باید به آن‌ها دامن می‌زد اما من از پرداختن به آ‌ن‌ها پرهیز کردم. در مقابل برخی مربیان به روش‌هایی متوسل شدند که جوانمردانه نبود.

سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه‌آزاد با انتقاد از صحبت‌های مصطفی‌ هاشمی، تصریح کرد: او لیگ را به هم ریخت و داوری را زیر‌‌سوال برد تا مهرام قهرمان شود.

مهران‌ شاهین‌طبع درباره خبری مبنی بر پیوستن فیلیپ ویدنف بازیکن پیشین رئال‌مادرید به تیم بسکتبال دانشگاه آزاد به خبرنگار ایلنا گفت: ویدنف بازیکن چندان مطرحی نیست و مدتی هم به باشگاه‌رئال دعوت شده بود اما برای این تیم بازی نکرد. او بازیکنی معمولی است و شرایط سنی چندان مطلوبی هم ندارد.

سرمربی دانشگاه‌آزاد در پاسخ به این پرسش که اگر ویدنف بازیکنی معمولی است، چرا باشگاه برای او هزینه کرد تا او در دانشگاه‌آزاد بازی کند؟ توضیح داد: هنوز ویدنف جذب نشده و باید عملکرد او را ببینم. همچنین اگر او بتواند نظر مساعد کادر فنی را جلب کند، دانشگاه هزینه‌گزافی برای به خدمت‌گرفتن او تقبل نمی‌کند و ویدنف هم حقوقی معادل دیگر بازیکنان دریافت خواهد کرد.

وی درباره بازیکن‌سازی دانشگاه‌آزاد گفت: ظرفیت تیم ما مشخص است. به نیمکت‌ ما نگاه کنید؛ ما امسال ۵ بازیکن جوان در ترکیب تیم دانشگاه‌آزاد داریم که شاید خیلی‌ها نام این بازیکنان را نشنیده‌اند اما ما به وجودشان افتخار می‌کنیم.

شاهین‌طبع با بیان اینکه «ناکامی دانشگاه‌آزاد در لیگ‌ملی» جمله درستی نیست و آن‌ را قبول ندارم، افزود: لیگ ملی حاشیه‌های فراوانی داشت که یک مربی برای قهرمانی تیم‌اش باید به آن‌ها دامن می‌زد اما من از پرداختن به آ‌ن‌ها پرهیز کردم. در مقابل برخی مربیان به روش‌هایی متوسل شدند که جوانمردانه نبود.

وی در پاسخ به این پرسش که منظور شما کدام مربی و کدام روش است؟ تصریح کرد: بدون شک منظورم سرمربی مهرام و حرکت وی است. او با مصاحبه‌ای که انجام داد لیگ را به هم ریخت. حرف‌هایش داوری را زیر سئوال برد و به هدفش رسید و بعد هم منکر صحبت‌هایش شد.

سرمربی دانشگاه‌آزاد ادامه داد: مهرام یک مجموعه حرفه‌ای، بزرگ و محترم است و من این موضوع را از چشم آن‌ها نمی‌بینم. هاشمی آن صحبت‌ها را از سوی باشگاه‌ مهرام مطرح نکرد اما متاسفانه او منتسب به این باشگاه است!

شاهین‌طبع درباره میزبانی سالن دانشگاه‌آزاد واحد تهران‌شمال در حکیمیه اظهار کرد: امسال هم دیدارهای خانگی و تمرینات ما در سالن حکیمیه برگزار می‌شود و هرچند برای رفت و آمد به حکیمیه مشکلاتی داریم اما خوشحالیم سالنی اختصاصی برای تمرین و مسابقه در اختیار ما قرار گرفته است. اگر می‌خواستیم سالن‌آزادی را اجاره کنیم با مشکلات متعددی مواجه می‌شدیم و باید هزینه‌ای هم برای آن در نظر می‌گرفتیم اما خوشبختانه سالن خوب حکیمیه را داریم و با وجود دوری راه‌ از آن راضی هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز