خبرگزاری کار ایران

به منظور شرکت در تورنمنت اروپایی۲۰۱۵؛

برگزاری اردوی‌انتخابی تیم زیر ۱۱سال دانش‌آموزی زیر نظر مهدوی‌کیا

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۸۶۸

اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر ۱۱سال دانش‌آموزی با همکاری معاونت تربیت‌بدنی و فدراسیون‌ورزش مدارس زیر نظر مهدوی‌کیا و علی دوستی‌مهر در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.

اردوی انتخابی تیم فوتبال دانش‌آموزی زیر ۱۱ سال ایران زیر نظر مهدی مهدوی‌کیا سفیر المپیادهای درون‌مدرسه‌ای وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، پس از انتصاب مهدی مهدوی‌کیا به عنوان سفیر المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای، اردوی انتخابی تیم فوتبال زیر ۱۱سال دانش‌آموزی ایران با همکاری معاونت تربیت‌بدنی و سلامت و فدراسیون‌ورزش مدارس کشور زیر نظر مهدوی‌کیا و علی دوستی‌مهر در کمپ تیم‌های ملی در حال برگزاری است.

در این اردو که تا روز پنج‌شنبه هفته‌جاری ادامه دارد برترین‌های المپیادهای ورزش مدارس استان‌ها بنا به سهمیه‌های در نظر گرفته شده از سوی انجمن فوتبال فدراسیون‌ ورزش مدارس کشور وارد کمپ شده و پس از حضور در اردوی انتخابی، بهترین‌ها شناسایی می‌شوند.

مهدی مهدوی‌کیا از روند برگزاری این اردو ابراز رضایت کرد و گفت: بازیکنان برگزیده استان‌ها با حضور در اردو توسط تیم استعدادیاب ما به دقت مورد ارزیابی قرار گرفته که این روند رضایت‌بخش بوده و ثابت شد فوتبال‌ایران دارای گنجینه‌های دانش‌آموزی عظیمی است که آینده‌ساز فوتبال این مملکت خواهند بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز