خبرگزاری کار ایران

بچه‌های شهرک‌بعثت در قلبم می‌مانند؛

حاتمی: قول‌قهرمانی نداده بودم / تغییر مربی حق‌باشگاه است / بازی‌ پایانی دلیل برکناری‌!

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۸۷

به نظرم نایب‌قهرمانی هم عنوان ارزشمندی است که برای پتروشیمی به دست آمد. ضمن این‌که من یادم نمی‌آید قول قهرمانی داده باشم…

سرمربی برکنار شده تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه تغییر مربی حق مسئولان باشگاه است، تاکید کرد که قول قهرمانی پترو در لیگ ملی را نداده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیات مدیره باشگاه پتروشیمی بندرامام در نشستی که بعد از ظهر امروز داشتند مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال این باشگاه را برکنار و بوبان میتف را جانشین وی در این سمت کرد.

حاتمی پس از برکناری‌اش به خبرنگار ایلنا گفت: این حق باشگاه پتروشیمی است که هر کسی را مد نظر دارد به عنوان سرمربی تیم منصوب کند. درباره این برکناری هم صحبتی با من نشده بود و این تصمیم باشگاه بود.

خوشحالم پتروشیمی همیشه به قهرمانی فکر می‌کند

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هیات‌مدیره باشگاه دلایل این تصمیم‌ را تشریح کرد؟ توضیح داد: باشگاه پتروشیمی همه سعی‌اش را به کار بست تا قهرمان لیگ ملی شود، اما در بازی آخر برابر مهرام، یک امتیاز برتری آن‌ها کار دست‌ ما داد. به هر حال خوشحالم پتروشیمی همیشه به قهرمانی فکر می‌کند.

کارم را انجام دادم

سرمربی پیشین پتروشیمی بندرامام اضافه کرد: این تصمیمی بود که گرفته شد و من هم حرفی ندارم. من کارم را انجام دادم. از مردم خونگرم خوزستان و بچه‌های دوست‌داشتنی شهرک بعثت که همیشه حامی من و پترو بودند تشکر می‌کنم. آن‌ها همیشه در قلب و ذهن من باقی می‌مانند. امیدوارم هر کسی جای من وارد تیم می‌شود بتواند آن‌ها را خوشحال کند. ما، همه اهالی بسکتبال هستیم.

یکی از دلایل برکناری من بازی آخر با مهرام است

حاتمی با اشاره به دیدار پایانی لیگ‌ملی پتروشیمی برابر مهرام در ماهشهر افزود: یکی از دلایل برکناری من قطعاً بازی آخر پترو برابر مهرام است. دیداری که تنها یک امتیاز تیم برنده را معرفی کرد. یک امتیازی که می‌توانست با تک پنالتی جبران شود و ما ۱۵ بار در تک پنالتی این فرصت را از دست دادیم. همینطور می‌توانم به ۲۱ بار از دست دادن توپ اشاره کنم. شاید اگر یکی از آن‌ توپ‌ها را حفظ می‌کردیم، نتیجه بازی چیز دیگری بود.

جایگاه پترو با یک امتیاز تعیین نمی‌شود

وی ادامه داد: فکر نمی‌کنم جایگاه پتروشیمی را بتوان با یک امتیاز تعیین کرد. خوشحالم همراه پتروشیمی ۲ قهرمانی در ایران، یک نایب‌قهرمانی در لیگ‌ملی و یک نایب‌قهرمانی هم در غرب‌آسیا به دست آوردم.

دیگر به خودم اجازه نمی‌دهم راجع به پترو صحبت کنم

حاتمی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکرد بازیکنان پتروشیمی، بویژه ملی‌پوشان این تیم راضی بودید؟ گفت: حالا دیگر به خودم اجازه نمی‌دهم راجع به پتروشیمی صحبت کنم. امیدوارم دوستان اگر عیبی دیدند آن‌ را در غیاب من برطرف کنند، اما باید بگویم بهنام یخچالی کار بزرگی انجام داد. این جوان را برای نخستین‌بار در پست یک قرار دادم و شما دیدید او چه نمایش درخشانی داشت.

با زمان برگزاری لیگ ملی مخالف بودم

مربی پیشین تیم ملی بسکتبال درباره کیفیت برگزاری لیگ‌ملی اظهار کرد: معتقدم لیگ‌ملی خوبی را پشت سرگذاشتیم، اما زمان این لیگ نامناسب بود. وقتی زمان برگزاری نخستین دوره لیگ‌ملی اعلام شد همه موافقت کردند و تنها من بودم که با زمان برگزاری آن مخالفت کردم، چون می‌دانستم چه اتفاقی می‌افتد. به نظرم لیگ‌ملی باید از اوایل اردیبهشت آغاز شود و اوایل شهریورماه هم به پایان برسد. در این مسابقات تیم‌هایی باید با بازیکنان‌جوان‌ و بدون یاران ملی‌پوش خود با هم رقابت کنند و در لیگ بعدی ملی‌پوشان و خارجی‌ها به تیم‌ها اضافه شوند.

لیگ ملی، لیگی فرسایشی برای ملی‌پوشان بود

وی اضافه کرد: برای نمونه شما وضعیت ۴ تیمی را که به مرحله‌نهایی لیگ‌ملی رسیده‌اند نگاه کنید. تیم‌ها مجبور شدند بازیکنان ملی‌پوش خود را به زمین بفرستند و این موضوع ضرر زیادی به آن‌ها می‌زند. مطمئن باشید امسال تیم ملی مصدومان زیادی دارد. لیگ ملی، لیگی فرسایشی برای ملی‌پوشان بود.

مشکلات عدیده‌ای برای ما پیش آمد

حاتمی در ادامه با مطرح‌کردن این پرسش که تیمی که برای قهرمانی می‌جنگد چگونه می‌تواند در عرض یکی - دو هفته خودش را برای این مسابقات آماده کند و نفراتش را برگزیند؟ توضیح داد: متاسفانه مشکلات عدیده‌ای برای ما پیش آمد. کمتر از چند روز به آغاز لیگ متوجه شدم نمی‌توانم از برخی بازیکنانم استفاده کنم. بازیکنانی هم دقیقه ۹۰ به ما اضافه شدند و ما دست‌کم در۲ پست مهره‌هایی مطابق با استانداردهای لیگ نداشتیم و با جابجایی نفرات این مشکل را برطرف کردیم.

یادم نمی‌آید قول قهرمانی داده باشم

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان با اشاره به بازی‌های پایانی پتروشیمی در لیگ‌برتر افزود: با همه این شرایط فکر می‌کنم در دیدارهای پایانی نمایش خوبی داشتیم و با شرایط ما، به نظرم نایب‌قهرمانی هم عنوان ارزشمندی است که برای پتروشیمی به دست آمد. ضمن این‌که من یادم نمی‌آید قول قهرمانی داده باشم.

به فکر بسکتبال باشند

حاتمی در پاسخ به این پرسش که ارزیابی‌تان از برگزاری انتخابات فدراسیون بسکتبال که به زودی برگزار می‌شود، چیست؟ اظهار کرد: هر عزیزی که بیاید و به فکر بسکتبال باشد و دوست داشته باشد دست‌ جوانان را بگیرد و روی ‌آن‌ها سرمایه‌گذاری کند، برای ما ارزشمند است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز