خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مجمع انتخاباتی؛

قربانی ۴سال دیگر سکاندار تیراندازی اصفهان باقی‌ماند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۹۲

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تیراندازی استان اصفهان، مرتضی قربانی به مدت ۴سال دیگر در سمت رییس هیئت ابقاء شد.

با برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان اصفهان، مرتضی قربانی به مدت ۴سال دیگر در سمت رییس هیات ابقاء شد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز، ۱۳ دی‌ماه، مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی استان اصفهان با حضور سید‌مهدی هاشمی، رئیس فدراسیون، سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان، منصور شفیع‌خانی، مسئول امور استان‌ها و اعضاء مجمع در محل سالن اجتماعات سرای ورزشکاران اصفهان برگزارشد.

براساس این گزارش، در این انتخابات، مرتضی قربانی و مسعود وفاپور تنها دو کاندیدای احراز این پست بودند که با انصراف وفاپور، مرتضی قربانی با کسب حداکثر آرا، ۱۲ رای، برای ۴ دیگر سال به عنوان رییس هیات استان انتخاب شد.

سلطان حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این جلسه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت گفت: با توجه به اعتبارات استان، کمک‌های بیشتری را در پیشرفت تیراندازی به این هیات اختصاص می‌دهیم.

سیدمهدی هاشمی، رییس فدراسیون تیراندازی، نیز از اینکه مجمع در فضای گرم برگزار شد، تقدیر کرد و گفت: با توجه به مدال‌آوری در رشته تیراندازی، و حضور مرتضی قربانی به عنوان ریاست هیات این استان و با کمک همه دست‌اندرکاران شاهد پیشرفت این ورزش با ارزش خواهیم بود. ضمن اینکه توقعات از استان بیشتر خواهد شد.

رییس فدراسیون‌تیراندازی در پایان با اشاره به آموزش رشته تیراندازی گفت: ما دومین کشوری هستیم که در آموزش ورزش تیراندازی پیشرفت داشته‌ایم‌ و با تفاهم‌نامه‌ای که فدراسیون با آموزش و پرورش دارد، آموزش ۱۰۰۰ مربی را در برنامه داریم که تا به امروز ۲۰۰ نفر را آموزش دادیم. همچنین رتبه‌بندی در تیراندازی بالا بوده و با توجه به کمک‌های فدراسیون و اداره کل در مسیر پیشرفت، انتظارات بیشتر می‌شود‌.

گفتنی است، این مجمع پنجمین دوره مجمع انتخاباتی استان اصفهان بوده که طی آن رییس هیات استان اصفهان انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز