خبرگزاری کار ایران

لیگ وزنه‌برداری در ایستگاه‌چهارم؛

صدرنشین‌ها در پیچ آخر / جدال داغ حفاری و ذوب‌آهن

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۸۰

در هفته چهارم رقابت دو تیم نظامی نیروی‌زمینی ارتش و عقاب نیروی‌هوایی برای مکان سوم نیز با توجه به فاصله نزدیک امتیازات‌شان، جالب توجه خواهد بود.

هفته چهارم لیگ وزنه‌برداری بزرگسالان که به یاد مرحوم میثم محبی نامگذاری شده در حالی طی روزهای پنجشنبه و جمعه(۱۱ و ۱۲ دی‌ماه) به میزبانی تیم ملی حفاری برگزار می‌شود که هیجان رقابت برای صدرنشینی در فاصله دو هفته تا پایان رقابت‌های این فصل در اوج خود قرار دارد.

به گزارش ایلنا، تیم شرکت ملی حفاری ایران که هفته سوم لیگ وزنه‌برداری را با برتری خود به پایان برد، همچنان بعد از تیم تازه وارد ذوب‌آهن در رده دوم جدول قرار دارد و می‌کوشد با استفاده از امتیاز میزبانی در هفته چهارم، بار دیگر به صدر جدول لیگ وزنه برداری برگردد. در این میان غیبت نفرات ملی پوشی چون کیانوش رستمی و بهداد سلیمی در ترکیب هر دو تیم، حساسیت رقابت را دوچندان می کند، چراکه دیگر نفرات باید جای خالی ملی پوشان را با وزنه‌هایی که بالای سر می‌برند پر کنند.

در حال حاضر تیم ذوب‌آهن با ۱۵۸.۷ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم ملی‌حفاری، مدافع عنوان قهرمانی لیگ و قهرمان جام باشگاه آسیا با ۱۵۸.۳۱ در رده دوم است. در هفته چهارم رقابت دو تیم نظامی نیروی‌زمینی ارتش و عقاب نیروی‌هوایی برای مکان سوم نیز با توجه به فاصله نزدیک امتیازات‌شان، جالب توجه خواهد بود.

هفته چهارم لیگ وزنه‌برداری از ساعت ۱۱ صبح فردا(پنجشنبه ۱۱ دی‌ماه) با برگزاری رقابت‌های دسته ۵۶ کیلوگرم در سالن وزنه‌برداری نامجوی شهر اهواز آغاز خواهد شد.

رده‌بندی مجموع لیگ وزنه برداری تا قبل از شروع هفته چهارم به شرح زیر است:

۱ - ذوب آهن اصفهان با ۱۵۸.۷ امتیاز

۲ - شرکت ملی حفاری ایران با ۱۵۸.۳۱ امتیاز

۳ - نیروی زمینی ارتش با ۱۴۵.۴۸ امتیاز

۴ - عقاب نیروی هوایی با ۱۴۴.۴۸ امتیاز

۵ - مناطق نفتخیز جنوب با ۱۳۵.۰۱ امتیاز

۶ - پدافند هوایی با ۱۳۳.۶۸ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز