خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری مطرح شد؛

واکنش رئیس شورای شهر به حضور رضازاده در انتخابات فدراسیون وزنه برداری

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۶۲

دراین رابطه از مجلس شورای اسلامی هم استعلام کردیم وآنها هم اعلام کردند که ریاست اعضای شورا بر فدراسیون‌های ورزشی مشکلی ندارد. حتی یکی از نمایندگان مجلس نیز رئیس یک فدراسیون است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: عضویت در شورای شهر و فدراسیون ورزشی شغل محسوب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران در نشست خبری که بعد از ظهر امروز دوشنبه برگزار شد؛ درباره حمایتش از حضور همزمان رضازاده در شورای شهر و فدراسیون وزنه‌برداری گفت: من در مورد آقایان دنیامالی و ساعی نیز پیگیری‌های خود را انجام دادم و حتی با آقای گودرزی ملاقات کردم.

وی ادامه داد: در این گونه موارد دوست ندارم که رسانه‌ای پیام بدهم، بلکه در این زمینه حضوری و تلفنی با افراد مربوطه ملاقات داشتم. در زمانی که این مشکل برای آقای دنیامالی نیز پیش آمده بود با مشورت و هماهنگی ایشان به صورت مداوم با وجود آنکه مسئولیتی نداشتم، پیگیری کردم و هیچ فرقی برای من نمی‌کند که این مساله برای چه کسی به وجود آمده است.

وی ادامه داد: در صحبت‌هایی که با آقای گودرزی و وزارت ورزش و جوانان داشتم، عنوان کردم که در مورد ریاست اعضای شورا بر فدراسیون های ورزشی مشکلی ندارم، اما باید بر اساس نامه سازمان بازرسی عمل کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: همچنین در این رابطه از مجلس شورای اسلامی هم استعلام کردیم و آنها هم اعلام کردند که ریاست اعضای شورا بر فدراسیون‌های ورزشی مشکلی ندارد. حتی یکی از نمایندگان محترم مجلس نیز رئیس یک فدراسیون است.

چمران ادامه داد: ما معتقدیم نه عضویت در شورا شغل است و نه عضویت در فدراسیون و امیدواریم که در بررسی‌های مجدد در این زمینه به نتایج مثبتی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز