خبرگزاری کار ایران

با اعلام سازمان لیگ؛

نیم‌فصل‌دوم لیگ‌برتر تیراندازی به میزبانی مقاومت برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۷۲۰

با توجه به اینکه لیگ تیراندازی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت کمی و کیفی خوبی داشته، شاهد رشد این رشته‌ها در نیم فصل اول بوده‌ایم.

رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی خبرداد: ۲۷ و ۲۸ آذر لیگ‌برتر آقایان به میزبانی مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید جعفر حسینی، رییس سازمان لیگ فدراسیون تیراندازی درخصوص برگزاری مسابقات‌لیگ بیان کرد: هدف از برگزاری مسابقات لیگ، توسعه ورزش تیراندازی، تقویت باشگاه‌ها و کشف استعدادهای این ورزش است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در نیم فصل‌دوم این طور گفت: نیم فصل‌دوم لیگ برتر با حضور ۷ تیم، نزاجا - دانشگاه علوم انتظامی - بسیج‌فولاد مبارکه‌اصفهان – آرتا پروتیئن‌اردبیل - شرکت‌ملی‌حفاری‌ایران - پاس‌قوامین و مقاومت اجرا می‌شود که هر تیم ۴ ورزشکار در هررشته(تفنگ و تپانچه) معرفی می کنند.

حسینی با اشاره به نامه‌ریزی این هفته‌لیگ، اعلام کرد: بیست و هفتم و بیست و هشتم آذر که هفته اول و دوم لیگ‌برتر آقایان است، تیم‌ها به میزبانی مقاومت، در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی رقابت خود را آغاز می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه لیگ تیراندازی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت کمی و کیفی خوبی داشته، شاهد رشد این رشته‌ها در نیم فصل اول بوده‌ایم.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با توجه به مقام‌های کسب‌شده توسط ورزشکاران در مسابقات اینچئون کره، با ورود بخش‌خصوصی و اسپانسر به این ورزش ملی و مذهبی، ان‌شاء‌الله شاهد رشد بیشتری در این عرصه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز