خبرگزاری کار ایران

میزبان فقط می‌خواست برنده‌شود؛

مقانلو: مکزیک ناجوانمردانه عمل کرد / محبوبیت تکواندوی‌ایران را افزایش دادند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۵۲۷

بازی را یک ساعت نگه داشتند تا سالن مسابقات از جمعیت پر شود. بعد از آن وقتی بر روی شیاپ‌چانگ رفتیم و مبارزات آغاز شد به یک‌باره مسابقات را متوقف کردند و گفتند بازی باید از اول آغار شود!

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعا در این مسابقات سنگ‌تمام گذاشتند، مکزیک ناجوانمردانه عمل کرد و واقعا همه کار انجام داد تا به مرحله فینال برود.

به گزارش ایلنا، بیژن مقانلو درخصوص مقام‌سوم تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام‌جهانی گفت: خوشحالم تیم ایران به انسجام و وحدت رسید و بازیکنان هرچه در توان داشتند در شیاپ چانگ گذاشتند.

وی تصریح کرد: در مرحله مقدماتی، آخرین بازی بین روسیه و مکزیک برگزار شد که در نهایت این ۲ تیم با نتیجه ۲۰ بر ۲۰ به کار خود خاتمه داد. مکزیک در این رقابت هرچه در توان داشت، گذاشت تا به عنوان تیم دوم گروه خود نباشد که با ما رقابت نکند. در هر صورت مکزیک به عنوان تیم دوم صعود کرد و در مرحله نیمه‌نهایی باید با ما رقابت می‌کرد.

سرمربی تیم ملی اینطور ادامه داد: در آغاز این رقابت‌ها کره‌جنوبی و مکزیک اصرار داشتند که رقابت‌ها بدون کلاه‌الکترونیکی برگزار شود، اما سایر کشورها مخالف این موضوع بودند. در نهایت هم در صبح مسابقات؛ بازی را یک ساعت نگه داشتند تا سالن مسابقات از جمعیت پر شود. بعد از آن وقتی بر روی شیاپ‌چانگ رفتیم و مبارزات آغاز شد به یک‌باره مسابقات را متوقف کردند و گفتند بازی باید از اول آغار شود!

مقانلو اظهار داشت: در آن مقطع نیز ما هر چه اعتراض کردیم گفتند سیستم مشکل دارد و باید با هوگوی معمولی مباره کنید. وقتی شرایط به این سمت پیشرفت نمی‌خواستیم مسابقه دهیم چراکه مشخص بود میزبان می‌خواهد هرطور شده برنده این دیدار شود. حتی ما به مسئولین برگزاری‌مسابقات اعلام کردیم شرایط مناسب نیست و در نهایت به هر ۴ تیم ۲۰ امتیاز داده شود، اما گفته شد باید با هوگوی‌معمولی مبارزه کنید و ما با توجه به اینکه ناراضی هم بودیم، مسابقه دادیم چراکه به دنبال ۲۰ امتیاز از حضور در جام جهانی بودیم.

وی افزود: وقفه‌های طولانی باعثشده بود بدن بازیکنان سرد شود و از نظر روحی روانی بهم بریزد، اما شاگردانم دلیرانه جنگیدند و از حریف هم پیش بودند، اما در ثانیه‌های پایانی مسابقات همه دیدند چه امتیازاتی برای مکزیک ثبت شد که به هیچ عنوان در ورزش تکواندو قابل قبول نیست!

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که واقعا در این مسابقات سنگ‌تمام گذاشتند، مکزیک ناجوانمردانه عمل کرد و واقعا همه کار انجام داد تا به مرحله فینال برود. مکزیک بعنوان کشور میزبان کار درستی را انجام نداد و این اتفاقات در ذهن همه کشورهای حاضر در سالن مسابقات باقی ماند و این اتفاق تنها محبوبیت تکواندوی ایران را بیشتر کرد. خوشحالم در این مسابقات همدلی و یکدلی را در تیم ملی به خوبی دیدم و همیشه سپاسگزار بازیکنانم هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز