خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوشان کار دشواری خواهند داشت؛

صیاد: ملی‌پوشان تکواندو جنگنده بودند / امیدوارم راهی فینال جام‌جهانی شویم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۰۰

امیدوارم بتوانیم در مرحله نیمه‌نهایی و در مصاف با مکزیک که از امتیاز میزبانی در این رقابت‌ها نیز بهره می‌برد، برنده از شیاپ‌چانگ خارج شویم و به مرحله فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

دبیر فدراسیون تکواندو گفت: تغییر در قوانین مسابقات جام‌جهانی کار را برای کشورها دشوار کرده است اما بازیکنان ما همیشه نشان داده اند مرد روزهای سخت هستند و می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش ایلنا، علیرضا صیاد درخصوص نتایج ملی‌پوشان در مسابقات گرندپریکس گفت: بازیکنان ما با توجه به خستگی که در این چند وقت با حضور مداوم در مسابقات مختلف داشتند، اما با کسب ۴ مدال رنگارنگ از ۴ نماینده، عملکرد بسیار مطلوبی داشتند و واقعا باید به جنگندگی و همت این بازیکنان آفرین گفت.

وی با اشاره به نتایج مسابقات جام‌جهانی افزود: خدا را شکر که ایران مقتدرانه توانست به عنوان تیم نخست گروه اول راهی مرحله نیمه نهایی این رقابتها شود. اما در این مرحله قطعا ملی‌پوشان کار دشواری خواهند داشت و امیدوارم بتوانیم در مرحله نیمه نهایی و در مصاف با مکزیک که از امتیاز میزبانی در این رقابت‌ها نیز بهره می‌برد، برنده از شیاپ‌چانگ خارج شویم و به مرحله فینال این رقابت‌ها راه پیدا کنیم.

دبیر فدراسیون تکواندو اینطور ادامه داد: به هرحال تغییر در قوانین مسابقات جام‌جهانی کار را برای کشورها دشوار کرده، ضمن اینکه قانون جدید فدراسیون جهانی مبنی بر استفاده از بازیکنان سایر کشورها باعثشده رقابت‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار شود. اما بازیکنان ما همیشه نشان داده‌اند مرد روزهای سخت هستند و می‌توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

صیاد در خصوص حضور ۳ تیم ایرانی در مسابقات بین المللی گفت: تیم‌های استیل البرز، راهیان تهران و خشت و خورشید آریایی تیم‌هایی بودند که با حضور در ترکیه و بلغارستان توانستند با کسب عناوین عالی، نماینده شایسته ای از کشورمان ایران باشند و امیدوارم حمایت بخش خصوصی از رشته ورزشی تکواندو ادامه داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر از صبح امروز به میزبانی هیات تکواندو البرز آغاز شده و فردا به پایان می‌رسد. همچنین آخر این هفته نیز، رقابت‌های پسران را به میزبانی‌البرز خواهیم داشت که امیدوارم شاهد برگزاری رقابت‌هایی جذاب و دیدنی در این مسابقات باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز