خبرگزاری کار ایران

نباید فقط به سبک‌خود اهمیت بدهند؛

عابدین‌نژاد: اجازه ندادنم موی‌تای را با سبک‌شان ادغام کنند، اخراجم کردند!

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۷۴

از رئیس فدراسیون انجمن های ورزشی و همچنین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، می خواهم که فکری به حال رشته موی تای کنند

مربی سابق تیم ملی موی تای جوانان گفت: به دلیل اینکه به خواسته‌های سرپرست انجمن موی‌تای تن ندادم، برکنار شدم.

مهدی عابدین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: سرپرست انجمن موی‌تای از من خواست موی‌تای استان‌گیلان با سبک پاهویوت ادغام شود، اما من چون با این کار مخالفت کردم، برکنار شدم.

وی ادامه داد: بنده به پیشنهاد استاد توحیدی و ابلاغ جواد نصیری(سرپرست سابق انجمن موی‌تای)، نماینده موی‌تای استان گیلان شدم که در مدت‌حضورم در این سمت، اقدامات‌مفیدی برای موی‌تای استان‌گیلان انجام شد، از جمله برگزاری استاژ فنی با حضور ۱۱۰ شرکت‌کننده، برگزاری مسابقات‌داخلی و اردوهای‌مختلف برای قهرمانان‌استان، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور، کسب ۱۰ مدال برای استان و فعال‌کردن موی‌تای در اکثر شهرستان‌ها.

مسئول سابق موی‌تای استان‌گیلان تصریح کرد: از وقتی که سرپرست جدید مسئولیت انجمن موی‌تای را برعهده گرفت، این رشته با افت‌شدیدی مواجه شده، به عنوان مثال، تعداد شرکت‌کنندگان در مسابقات‌کشوری که همیشه با حضور ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر برگزار می‌شد، تقریباً به یک‌پنجم کاهش یافته و اینکه در آزمون دوره‌های مربیگری، شرکت‌کننده‌ها اکثراً از سبک پاهویوت و یا سبک‌های دیگر بودند. در واقع، چون وی مسئولیت سبک پاهویوت را نیز برعهده دارد، برای موی‌تای اهمیت چندانی قائل نیست.

عابدین‌نژاد همچنین در ادامه اظهار داشت: سرپرست‌جدید بیشتر نماینده‌های استان‌گیلان را از سبک‌پاهویوت انتخاب کرده و افرادی که از روزهای‌اول سرپرستی با وی همکاری داشتند نیز اکثراً کناره‌گیری کردند. البته وی چند کتاب راجع به موی‌تای تألیف کرده، ولی در مدیریت موی‌تای ضعیف عمل می‌کند.

مربی سابق تیم ملی موی‌تای جوانان در مورد عملکرد موی‌تای‌کاران کشورمان در بازی‌های ساحلی‌آسیا گفت: این نتایج، حاصل زحمات مسئولان و کادر فنی قبلی بوده، بنده از رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و همچنین وزارت‌ورزش و کمیته ملی المپیک، می‌خواهم فکری به حال رشته موی‌تای کنند تا مربیان و ورزشکاران این ورزش که به علت سوء مدیریت فعلی دلسرد و پراکنده شده‌اند، بار دیگر همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز