خبرگزاری کار ایران

برای حضور در دربی؛

وضعیت عباس‌زاده فردا مشخص می‌شود / مشکل صادقیان جدی نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۹۵۹

درحال حاضر نیز معاینات بالینی بیانگر کشیدگی در ناحیه همسترینگ است اما میزان کشیدگی و تعیین اینکه محمد عباس‌زاده برای دربی چه شرایطی دارد، به نتیجه MRI فردا بستگی دارد.

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد: کشیدگی همسترینگ محمد عباس‌زاده مسجل است و شرایط او برای دربی بعد از انجام MRI مشخص می‌شود.

به گزارش ایلنا، سیدمهیار مرتضوی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: بعد از آسیب‌دیدگی که روز چهارشنبه برای محمد عباس‌زاده روی داد، به سرعت برای تعیین وقت MRI در یکی از بهترین مراکز تصویربرداری تهران اقدام کردیم اما بدلیل پاره‌ای مسائل، عباس‌زاده در موعد مقرر به مرکز نرسید.

وی افزود: در ادامه، زمان دیگری را هم روز گذشته برای او تعیین کرده بودیم که با توجه به اقدام خود بازیکن جهت حضور در یک مرکز تصویربرداری دیگر، مراجعه انجام نشد و وی امروز با حضور در محل تمرین MRI را در اختیار ما قرار داد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: البته با توجه به اینکه کیفیت آن مطلوب نبود، قرار دیگری را برای فردا هماهنگ می‌کنیم و تلاش خواهد شد در بین دو جلسه تمرین وی همراه با یکی از اعضای کادر پزشکی برای انجام MRI اقدام شود.

مرتضوی که با سایت باشگاه پرسپولیس گفتگو می‌کرد، ادامه داد: زمانی که مصدومیتی برای بازیکنی روی می‌دهد، کادر پزشکی تا پیگیری نهایی، مورد بوجود آمده نمی‌تواند آرامش داشته باشد و این در ذات کار ما است.

وی یادآور شد: درحال حاضر نیز معاینات بالینی بیانگر کشیدگی در ناحیه همسترینگ است اما میزان کشیدگی و تعیین اینکه محمد عباس‌زاده برای دربی چه شرایطی دارد، به نتیجه MRI فردا بستگی دارد. البته ما برنامه فیزیوتراپی را با توجه به مراجعه بازیکن از همین امروز آغاز کردیم.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره دلیل پزشکی عدم تمرین پیام صادقیان در نوبت امروز گفت: پیام صادقیان با عفونت از ناحیه دندان عقل روبرو بود که با توجه به تعطیلی دو روزه تمرینات از این فرصت برای مداوا استفاده کرد و امروز با توجه به اینکه هنگام تمرین به او فشار می‌آمد، توصیه شد که استراحت کند اما از فردا مشکلی برای انجام تمرینات نخواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز