خبرگزاری کار ایران

بورسیه‌فینا هدیه دبیر به میرزایی بود؛

رضاخانی: تصمیمات در فدراسیون‌شنا سلیقه‌ای و بدون ضابطه گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۰۷۶

میرزایی در حالی برای شرکت در سهمیه اعطایی فینا انتخاب شده که در بازی‌های آسیایی اینچئون ضعیف‌ترین عملکرد را داشت و نتوانست حتی رکوردهای قبلی خود را تکرار کند!

مربی سابق تیم شنای‌جوانان ایران اعطای سهمیه فدراسیون‌جهانی شنا به آرشام میرزایی را هدیه دبیر فدراسیون از جیب بیت‌المال به این شناگر کشورمان عنوان کرد.

حامد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه این انتخاب کاملا سلیقه‌ای بوده، اظهار داشت: هیچ ملاک و معیاری در انتخاب آرشام میرزایی برای حضور در این دوره آموزشی - تمرینی وجود نداشته و جالب است حتی کمیته‌فنی نیز در این زمینه تشکیل جلسه نداده!

مدرس‌شنای کشور افزود: میرزایی در حالی برای شرکت در سهمیه اعطایی فینا انتخاب شده که در بازی‌های آسیایی اینچئون ضعیف‌ترین نتیجه و عملکرد را داشت و نتوانست حتی رکوردهای قبلی خود را تکرار کند!

مربی سابق تیم ملی شنای جوانان یادآور شد: آرشام نه در بازی‌های آسیایی و نه در ۲ سال اخیر نتایج خوبی نگرفته و اگر به زعم آقایان وی عملکرد خوبی داشته و در مسابقات‌اخیر مسافت‌کوتاه در مشهد رکوردهای خوبی بدست آورده چرا کادر فنی او را برای مسابقات جهانی مسافت کوتاه در قطر انتخاب نکرده؟

رضاخانی تاکید کرد: میرزایی در حالی برای شرکت در این اردوی اعطایی و سهمیه بورسیه فینا انتخاب شده که شناگرانی به مراتب شایسته‌تر نظیر آریا نسیمی‌شاد، جمال چاووشی‌فر، آرین اولیایی و حتی رهام پیروانی می‌توانستند در لیست اعزامی فدراسیون قرار بگیرند، ولی از آنجا که تصمیمات در فدراسیون‌شنا اساسا سلیقه‌ای و بدون ضابطه گرفته می‌شود، شناگری که در کرج شاگرد دبیر فدراسیون بوده با همین سیستم برای شرکت در این دوره انتخاب شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز