خبرگزاری کار ایران

نتایج نوجوانان‌جهان ۲۰۱۴ اعلام شد؛

۴ پیروزی و یک تساوی برای شطرنج‌ایران در پایان دور دهم

asdasd
کد خبر : ۲۰۹۲۸۰

چهار پیروزی و یک تساوی در پایان دور دهم مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۴ برای ایران رقم خورد.

چهار پیروزی و یک تساوی در پایان دور دهم مسابقات شطرنج قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۴ برای ایران رقم خورد.

به گزارش ایلنا، نتایج مسابقات شطرنج قهرمانی جهان به این شرح است:

دور دهم(۹۳/۷ / ۶)
در این دور از مسابقات که روز گذشته ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، نیما جوابخت، سید محمد امین طباطبایی و سید خلیل موسوی بر حریفان خود از ایتالیا، رومانی و نروژ غلبه کردند. در بخش دختران، درسا درخشانی بر حریف خود از روسیه غلبه کرد. صدیقه کلانتری با حریف خود از ترکیه به تساوی رسید و مطهره اسدی بازی را به حریف خود از قزاقستان واگذار نمود. دور پایانی و یازدهم مسابقات، امروز ساعت ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

دور نهم(۹۳/۷ / ۵)
در این دور از مسابقات که روز گذشته ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، نیما جوابخت بر حریف خود از آرژانتین غلبه کرد. سید محمد امین طباطبایی و سید خلیل موسوی برابر حریفان خود از ارمنستان و هند به تساوی رسیدند. به این ترتیب در پایان دور نهم طباطبایی با ۷ امتیاز در ردیف ۴، موسوی با ۵.۵ امتیاز در ردیف ۲۵ و جوانبخت با ۵.۵ امتیاز در ردیف ۱۵ جدول مسابقات قرار گرفتند. در بخش دختران، مطهره اسدی و صدیقه کلانتری برابر حریفان خود از چین و استرالیا به برتری دست یافتند. درسا درخشانی برابر حریف یونانی خود به تساوی رسید. به این ترتیب در پایان دور نهم اسدی با ۷ امتیاز در ردیف ۳، کلانتری با ۶ امتیاز در ردیف ۹ و درخشانی با ۶.۵ امتیاز در ردیف ۵ جدول مسابقات قرار گرفتند.

دور هشتم(۹۳/۷ / ۴)
در این دور از مسابقات که دیروز ساعت ۱۸:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، نیما جوابخت بر حریف خود از استرالیا به پیروزی رسید. سید محمد امین طباطبایی برابر حریف خود از روسیه به تساوی دست یافت و سید خلیل موسوی مغلوب حریف خود از ترکیه شد. در بخش دختران، مطهره اسدی، صدیقه کلانتری و درسا درخشانی برابر حریفان خود از بلغارستان، چین و آفریقای جنوبی به پیروزی رسیدند.

دور هفتم(۹۳/۷ / ۳)
در این دور از مسابقات که پس از یک روز استراحت، ساعت ۱۲:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، سید محمد امین طباطبایی و سید خلیل موسوی برابر حریفان خود از روسیه و کرواسی به پیروزی رسیدند و نیما جوانبخت مغلوب حریف خود از ایتالیا شد. در بخش دختران، مطهره اسدی و درسا درخشانی برابر حریفان خود ازقزاقستان و آرژانتین به پیروزی رسیدند و صدیقه کلانتری مغلوب حریف خود از آمریکا شد.

دور ششم(۹۳/۷ / ۲)
در این دور از مسابقات که دیروز(سه شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، سید محمد امین طباطبایی برابر حریف خود از لهستان به پیروزی رسید. نیما جوانبخت و سید خلیل موسوی به ترتیب مغلوب حریفان خود از ارمنستان و آمریکا شدند. به این ترتیب در پایان دور ششم طباطبایی با ۵ امتیاز در ردیف ۷، موسوی با ۴ امتیاز در ردیف ۲۲ و جوانبخت با ۳.۵ امتیاز در ردیف ۲۰ جدول مسابقات قرار گرفتند. در بخش دختران، مطهره اسدی و درسا درخشانی برابر حریفان خود از آمریکا و صدیقه کلانتری برابر حریف خود از رمانی به برتری دست یافتند. به این ترتیب در پایان دور ششم اسدی، درخشانی و کلانتری هر کدام با ۴ امتیاز در ردیف های ۱۲،۱۳ و ۱۵ جدول مسابقات قرار گرفتند.

دور پنجم(۹۳/۷ / ۱)
در این دور از مسابقات که امروز ساعت ۱۲:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، نیما جوابخت برابر حریف خود از سوئد به پیروزی رسید و سید محمد امین طباطبایی و سید خلیل موسوی به ترتیب بر حریفان خود از چین و ترکیه به تساوی رسیدند. در بخش دختران، درسا درخشانی بر حریف خود از آفریقای‌جنوبی به پیروزی رسید و صدیقه کلانتری و مطهره اسدی مغلوب حریفان خود از بلغارستان و هند شدند.

دور چهارم(۹۳/۶ / ۳۱)
در این دور از مسابقات که ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، محمد امین طباطبایی وسید خلیل موسوی به ترتیب برابر حریفان خود از استرالیا و آلمان به پیروزی رسیدند و نیما جوانبخت با حریف فرانسوی خود به تساوی رسید.
در بخش دختران، صدیقه کلانتری حریف خود از هند را شکست داد. درسا درخشانی و مطهره اسدی مغلوب حریفان خود از کرواسی و هند شدند.

دور سوم(۹۳/۶ / ۳۰)
در این دور از مسابقات که روز گذشته ساعت ۱۹:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، محمد امین طباطبایی وسید خلیل موسوی به ترتیب برابر حریفان خود از جمهوری چک و چین به پیروزی رسیدند و نیما جوانبخت بازی را به حریف هندی خود واگذار کرد. در بخش دختران، درسا درخشانی حریف خود از استرالیا را شکست داد. صدیقه کلانتری و مطهره اسدی مغلوب حریفان خود از آمریکا و چین شدند.

دور دوم(۹۳/۶ / ۳۰)
در این دور از مسابقات که امروز(یکشنبه) ساعت ۱۲:۳۰ برگزار شد، در بخش پسران، محمد امین طباطبایی و نیما جوانبخت به ترتیب برابر حریفان خود از آفریقای جنوبی و الجزایر به پیروزی دست یافتند و سید خلیل موسوی برابر حریف خود از فنلاند به تساوی رضایت داد. در بخش دختران، صدیقه کلانتری، مطهره اسدی و درسا درخشانی به ترتیب برابر حریفان خود از الجزایر، قزاقستان و اکراین به پیروزی دست یافتند.

دور اول:(۹۳/۶ / ۲۹)
در بخش پسران، سید خلیل موسوی و نیما جوانبخت به ترتیب برابر حریفان خود از آفریقای جنوبی و نروژ به پیروزی دست یافتند و محمد امین طباطبایی در برابر حریف خود از مالزی به تساوی دست یافت. در بخش دختران، صدیقه کلانتری، مطهره اسدی و درسا درخشانی به ترتیب برابر حریفان خود از هندوستان، آمریکا و نروژ به برتری دست یافتند. مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان(رده سنی ۱۸-۸ سال) از تاریخ ۲۸ شهریور لغایت ۸ مهرماه در آفریقای جنوبی(دوربان) برگزار می شود. در این دور از مسابقات دربخش دختران در رده سنی زیر ۱۰ سال ۶۸ نفر از ۳۲ کشور، رده سنی زیر ۱۲ سال ۷۹ نفر از ۳۹ کشور و رده سنی زیر ۱۶ سال ۸۳ نفر از ۴۹ کشور شرکت کرده اند. همچنین در بخش پسران در رده سنی زیر ۱۴ سال ۱۰۰ نفر از ۵۶ کشور، رده سنی زیر ۱۶ سال ۹۳ نفر از ۵۲ کشور و رده سنی زیر ۱۸ سال ۷۴ نفر از ۴۹ کشور حضور داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز