خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

چاووشی‌فر رکورد ملی ۵۰ متر کرال‌پشت را شکست / عنوان چهاردهمی در بین ۲۶ شناگر

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۷۴۴

شناگر شیرازی تیم ملی کشورمان با قرار گرفتن در ۱۴ رقابت های شنای ۵۰ کرال پشت بازی‌های آسیایی اینچئون از صعود به فینال این ماده بازماند.

شناگر شیرازی تیم ملی کشورمان با قرار گرفتن در ۱۴ رقابت‌های شنای ۵۰ کرال پشت بازی‌های آسیایی اینچئون از صعود به فینال این ماده بازماند.

به گزارش ایلنا، چاووشی‌فر که دیروز یکشنبه نیز با قرار گرفتن در رده ۱۹ از راهیابی به فینال ماده ۱۰۰ متر کرال پشت بازمانده بود، صبح امروز در رقابت های ماده ۵۰ متر کرال پشت با ثبت زمان ۲۶ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه در میان ۲۶ شناگر این ماده در رده ۱۴ ایستاد و از راهیابی به فینال این ماده نیز بازماند.

نماینده ژاپن در این ماده با زمان ۲۴ ثانیه و ۶۶ صدم ثانیه، شناگر چین با ثبت زمان ۲۵ ثانیه و ۴ صدم ثانیه و شناگر ژاپن با ۲۵ ثانیه و ۷ صدم ثانیه در مرحله مقدماتی اول تا سوم شدند و به همراه ۸ شناگر دیگر راهی مرحله فینال شدند. چاووشی فر در این ماده ۲ ثانیه و ۱۲ صدم ثانیه با شناگر ژاپنی و نفر اول مرحله مقدماتی این ماده فاصله داشت.

جمال چاوشی‌فر کاپیتان تیم ملی شنا ایران با ثبت این رکورد تنها موفق شد رکورد ملی ماده ۵۰ متر کرال پشت را بهبود بخشد. چاوشی‌فر توانست ۵۰ متر را در ۲۶ ثانیه و ۷۷ صدم ثانیه شنا کند و رکورد ملی این ماده را ۳۳صدم ثانیه کاهش دهد.

پیش از این نیز رکورد ملی این ماده در اختیار خود او بود. این شناگر باتجربه توانسته بود در رقابت‌های لیگ شنای ایران در سال ۹۲ رکورد ۲۷ ثانیه و ۱۰صدم ثانیه را ثبت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز