خبرگزاری کار ایران

هدف ما پشتوانه‌سازی است؛

جعفرزاده: با شگفتی‌سازی بدون ست باخته قهرمان آسیا شدیم

کد خبر : ۲۰۴۴۹۲

کار آماده‌سازی تیمی که دیروز قهرمان آسیا شد از فروردین امسال شروع شد و ما مجموعا ۱۹۰ جلسه تمرینی را برای آماده‌سازی پشت سرگذاشتیم که ازاین میان ۵۴ جلسه تمرین با وزنه بود.

مربی تیم والیبال نوجوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تیم ما با حمایت همه‌جانبه فدراسیون والیبال برای پشتوانه‌سازی تیم‌ بزرگسالان فعالیت کرد و از حالا می‌توان به حضور بازیکنان تیم کنونی درتیم‌ ملی امیدوار بود.

به گزارش ایلنا، حمید جعفرزاده گفت: کار آماده‌سازی تیمی که دیروز قهرمان آسیا شد از فروردین امسال شروع شد و ما مجموعا ۱۹۰ جلسه تمرینی را برای آماده‌سازی پشت سرگذاشتیم که از این میان ۵۴ جلسه تمرین با وزنه بود.

وی اضافه کرد: تیم ما حتی در دوران مسابقات تدارکاتی در کشورهای صربستان، ترکیه و تونس هم تمرینات با وزنه را ادامه داد و در ۱۶ بازی تدارکاتی خارج ایران یک بار هم نباخت.

جعفرزاده سطح رقابت‌های نوجوانان آسیا را بالا توصیف کرد و گفت: تیم‌های شرق آسیا کیفیت خیلی خوبی داشتند و این درمیان چین و ژاپن یک سر و گردان از تیم‌ها دیگر بالاتر بودند. مهمترین شگفتی مسابقات عنوان ششمی کره‌جنوبی بود. کره‌ تیم بسیار جنگنده‌ای بود و از اگر منصافانه نگاه کنیم این تیم قابلیت حضور در فینال مسابقات را داشت.

وی افزود: هدف ابتدایی تیم ایران کسب سهمیه رقابت‌های جهانی بود و بعد از آن کسب مدال قهرمانی اما ما با شگفتی‌سازی بدون ست باخته قهرمان آسیا شدیم.

جعفرزاده با اشاره به ۱۳ بار حضور رییس فدراسیون والیبال در تمرینات و مسابقات تیم نوجوانان گفت: حمایت بی‌دریغ رییس فدراسیون و کادر فدراسیون در موفقیت تیم نقش مهمی داشت و نمی‌توان از نقش برگزاری سه اردوی تدارکاتی خارج از ایران در این موفقیت غافل بود.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا شنبه شب با قهرمانی تیم نوجوانان ایران در کلمبو به پایان رسید. والیبالیست‌های ایران در دیدار نهایی تیم ژاپن را سه بر صفر بردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز