خبرگزاری کار ایران

همه جودوکاران شانس مدال دارند؛

میراسماعیلی: در اینچئون باید مدال را از دهان شیر بیرون بکشیم

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۳۷۵

با ترکیبی ۵ نفره عازم مسابقات هستیم و با توجه به برگزاری مسابقات در شرق آسیا کار دشواری پیش روی ما خواهد بود که امیدوارم جودو کاران ایران از عهده این مسابقات سخت برآیند.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: جودوکاران ایران باید در بازی های آسیایی اینچئون مدال را از دهان شیر بیرون بکشیم.

آرش میراسماعیلی در نشست خبری صبح اموز در محل کمیته ملی المپیک با بیان این مطلب، اظهار داشت: جودوکاران ایران تا دوشنبه در اردوی مشهد حضور خواهند داشت و بعد از آن ۳ - ۴ روزی هم در تهران اردو خواهند زد و ۲۴ شهریور عازم بازی‌های آسیایی اینچئون می‌شوند.

وی افزود: با ترکیبی ۵ نفره عازم مسابقات هستیم و با توجه به برگزاری مسابقات در شرق آسیا کار دشواری پیش روی ما خواهد بود که امیدوارم جودو کاران ایران از عهده این مسابقات سخت برآیند.

نایب رئیس فدراسیون جودو با اشاره به اینکه تدارکات خوبی برای تیم جودوی کشورمان انجام شده تاکید کرد: جودوکاران ما چند مرحله اردو و تورنمنت داخلی و بین المللی را پشت سرگذاشته‌اند و امید داریم حضور پر قدرتی در اینچئون داشته باشیم.

میراسماعیلی در مورد شانس‌های کسب مدال ایران خاطرنشان کرد: همه چیز در روز مسابقه معلوم می‌شود، من معتقدم همه جودوکاران ما شانس دارند و نتیجه به خود آنها بستگی دارد که چه عملکردی در زمان مسابقه داشته باشند. آنها باید بجنگند و مبارزه کنند تا از دل شیر مدال را به چنگ بیاورند.

وی در پایان گفت: احسان بهرامیان ۶۰ کیلوگرم، سعید مولایی ۷۳ کیلوگرم، امیر قاسم‌نژاد ۸۱ کیلوگرم، محمد جمالی ۹۰ کیلوگرم و جواد محجوب ۱۰۰ کیلوگرم نمایندگان اعزامی ایران هستند که در وزن ۹۰ کیلوگرم جمالی جایگزین جعفر پهلوانی که دستش آسیب دیده، شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز