خبرگزاری کار ایران

همگام با المپیک نانجینگ - چین؛

رامین صفویه تنها جودوکار ایرانی در نانجینگ

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۲۵۹

چند ماه است به صورت مداوم تمرین می‌کنم. تمرین در کنار اعضای تیم ملی، حضور در اردوی مشترک سوئیس و برنامه‌ریزی فدراسیون باعثشد تا در شرایط خوبی به لحاظ روحی و بدنی قرار بگیرم.

دارنده مدال برنز نوجوانان جهان برای حضور در المپیک نانجینگ امشب همراه با کاروان ورزشی کشورمان راهی چین می شود.

به گزارش ایلنا، رامین صفویه نماینده جودو ایران در المپیک نوجوانان نانجینگ است که در وزن ۸۱ + کیلوگرم چهارشنبه ۲۸ شهریورماه به دیدار رقبای خود می‌رود.

صفویه متولد شهرستان قزوین است که از ۱۰ سالگی در مرکز آموزش هیات جودو قزوین زیر نظر اردشیرموحد دانش آموزش جودو را آغاز کرد. صفویه خیلی زود توانست خود را به سطح اول جودو ایران رسانده و در غالب تیم ملی تاکنون ۳ برنز از مسابقات قهرمانی آسیا، المپیک دانش‌آموزان جهان و قهرمانی نوجوانان جهان در کارنامه خود ثبت کرده است.

وی در خصوص المپیک نوجوانان گفت: این مسابقات بزرگترین رویداد جهان در این رده سنی است که با هدف پشتوانه‌سازی و کسب تجربه ویژه نوجوانان طراحی و اجرا می‌شود و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای جودو کشورم باشم.

صفویه ادامه داد: چند ماه است به صورت مداوم تمرین می‌کنم. تمرین در کنار اعضای تیم ملی، حضور در اردوی مشترک سوئیس و برنامه‌ریزی فدراسیون باعثشد تا در شرایط خوبی به لحاظ روحی و بدنی قرار بگیرم.

این جودوکار جوان در مورد اردوی سوئیس هم گفت: فدراسیون جهانی جودوکارانی که برای نانجینگ کسب سهمیه کرده بودند را به این اردو دعوت کرد و با برنامه‌ریزی خوبی که انجام شده بود موفق شدیم یک دوره تمرینی خوب و سطح بالا را پشت سر گذاشتیم که در روند آمادگی خیلی موثر بود. رامین صفویه به همراه اردشیر موحد دانش مربی خود امشب به همراه کاروان ورزشی کشورمان راهی چین خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز