خبرگزاری کار ایران

بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده‌اند؛

دوستی‌مهر: جوانان فوتبال نیازمند کسب تجربه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۳۴۱

در این مرحله از اردو با تیم‌های راه آهن، سایپا و نیروی زمینی بازی کرده‌ایم که خوشبختانه بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده‌اند و از لحاظ فنی نیز روز به روز بهتر می‌شوند.

سرمربی تیم ملی جوانان قصد دارد تا با برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های لیگ برتری، از لحاظ کسب تجربه و شرایط فیزیکی بازیکنان را برای حضور در رقابت‌های آسیایی میانمار آماده کند.

به گزارش ایلنا، علی دوستی‌مهر گفت: در این مرحله از اردو با تیم‌های راه‌آهن، سایپا و نیروی زمینی بازی کرده‌ایم که خوشبختانه بازیکنان به آمادگی خوبی رسیده‌اند و از لحاظ فنی نیز روز به روز بهتر می‌شوند.

وی افزود: با هدف برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های لیگ‌برتری قصد داریم تا چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ فیزیکی ملی‌پوشان را در شرایط ایده‌آلی نگاه داریم چراکه حریفان ما در رقابت‌های آسیایی میانمار از فیزیک خوبی برخوردارند. بر همین اساس با تیم‌های بزرگسالان مرتبا باید بازی برگزار کنیم تا ملی‌پوشان از لحاظ جسمانی به بهترین شرایط برسند، ضمن اینکه تجربه بازی مقابل بهترین فوتبالیست‌ها را داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: در این اردو متاسفانه برخی از بازیکنان خود را به دلیل اینکه برای باشگاه‌های خود به میدان می‌روند و در تمرینات باشگاهی‌شان حضور دارند، در اختیار نداشتیم که این امر روند تمرینی ما را تا حدودی با مشکل مواجه کرد، اما همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا ملی‌پوشان را در شرایط خوبی حفظ کنیم تا با شروع مسابقات، بهترین عملکرد را کسب کنیم.

دوستی‌مهر در پایان درخصوص دیدارهای بین‌المللی این تیم گفت: فعلا اقدامات حضور در آلمان در حال انجام است که امیدوارم با رفع مشکلات بتوانیم به این کشور سفر کرده و تمرینات و دیدارهای خوبی را پشت سر بگذاریم. سپس به چین سفر می‌کنیم و علاوه بر انجام اردوی تدارکاتی دو دیدار با مکزیک و تیم ملی جوانان چین برگزار خواهیم کرد. پس از آن به تهران بازگشته و پس از استراحتی کوتاه در اواخر شهریورماه به کیش سفر خواهیم داشت و دو دیدار دوستانه با قطر برگزار می‌کنیم. ما نیاز داریم تا با برگزاری دیدارهای داخلی و خارجی، مشکلات فنی بازیکنان را رفع و به تجربشان بیافزاییم.

گفتنی است، ملی‌پوشان پس از برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم‌های راه‌آهن، نیروی زمینی و سایپا، بعد از ظهر امروز رأس ساعت ۱۸:۰۰ به مصاف تیم استقلال‌تهران می‌روند. این دیدار در زمین شماره ۲ استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز