خبرگزاری کار ایران

تقدیر از برترین ها در مراسم اختتامیه؛

حیدری نژاد قهرمان مسابقات اسنوکر کشور شد / پاداش نقدی به برترین ها

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۵۸۲

در مراسم پایانی مسابقات اسنوکر کشور با اهداء لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون تومان از احسان حیدری نژاد به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها تقدیر شد.

مراسم اختتامیه هشتمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری اسنوکر آقایان کشور عصر دیروز با اهداء جوایز برترین های این دوره از پیکارها برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مراسم با اهداء لوح تقدیر و مبلغ ۲ میلیون تومان از احسان حیدری نژاد به عنوان قهرمان این دوره از رقابت ها تقدیر شد.

همچنین افشین عبدالمحمدی نایب قهرمان این مسابقات یک میلیون تومان و سهیل واحدی و آرمان دیناروند که عنوان سوم مشترک را کسب کردند مبلغ ۵۰۰ هزار تومان تعلق گرفت.

همچنین به نفرات پنجم تا هشتم مبلغی بالغ بر ۲۵۰ هزار تومان و نهم تا شانزدهم ۱۰۰ هزار تومان دریافت کردند.

از امین سنجایی، ورزشکار با اخلاق این رقابت ها با اهداء لوح و مبلغ یکصد هزار تومان تقدیر شد.

سهیل واحدی نیز که توانسته بود بالاترین برک(۱۴۳) را کسب کند با اهداء لوح تقدیر و مبلغ یکصدهزارتومان مورد تقدیر قرار گرفت.

این مراسم با حضور هاشم اسکندری رئیس فدراسیون، علی اصغر فوادیان دبیر، مریم اسدالهی نایب رئیس بانوان فدراسیون بولینگ و بیلیارد و جمعی از داوران، ورزشکاران و مربیان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز