خبرگزاری کار ایران

دانشمند از خانواده بوکس نیست؛

اردلان: وزارت‌ورزش می‌خواهد نفوذ در فدراسیون بوکس را ادامه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۴۵۸

وزارت ورزش با انتصاب گزینه مورد نظر خود به عنوان دبیر فدراسیون، به نوعی می‌خواهد نفوذ خود در این فدراسیون را ادامه دهد.

دبیر سابق فدراسیون بوکس گفت: اگر من را بخواهند در کمیته بین‌الملل فدراسیون همچنان در خدمت بوکس کشور هستم.

همایون اردلان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص انتصاب دبیر جدید فدراسیون بوکس از سوی وزارت ورزش و جوانان، خاطرنشان کرد: دانشمند آدم خوبی است که در چند فدراسیون نیز سابقه فعالیت دارد. با این حال وی اهل خانواده بوکس نیست.

وی ادامه داد: وزارت ورزش با کاندیداتوری احمد ناطق‌نوری موافق کرد تا نهایتا وی مجددا رئیس شود. حالا هم وزارت ورزش با انتصاب گزینه مورد نظر خود به عنوان دبیر فدراسیون، به نوعی می‌خواهد نفوذ خود در این فدراسیون را ادامه دهد.

اردلان در این باره تصریح کرد: من این مسائل را نمی‌دانم. به هر حال این سیاست وزارت ورزش است که دیگر نمی‌خواهد از وجود بازنشسته‌ها در بدنه ورزش استفاده کند.

وی با بیان اینکه شخص رئیس فدراسیون می‌توانست گزینه دبیری فدراسیون را به وزارت ورزش معرفی کند، اظهار داشت: بنده در مدت حضورم در پست دبیری فدراسیون کم کاری نکرده‌ام و در این چند سال هرچه داشته‌ام برای سربلندی بوکس به کار بسته‌ام.

دبیر سابق فدراسیون بوکس در پایان در مورد حضور مجدد خود در کمیته بین‌الملل این فدراسیون یادآور شد: باید ببینم مسئولان فدراسیون از جمله دبیر فدراسیون من را می‌خواهند یا نه. اگر من را بخواهند همچنان در خدمت بوکس ایران هستم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز