خبرگزاری کار ایران

از سوی کادر فنی؛

۱۳ اسکیت‌باز دختر و پسر آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۱۲

این اسکیت‌بازان به منظور حضور پر قدرت در مسابقات رولر اسکیت هاینینگ چین به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

۱۳ اسکیت باز دختر و پسر آذربایجان‌شرقی به دومین و سومین مرحله اردوی تیم ملی اسکیت هاکی آقایان و بانوان دعوت شدند.

به گزارش ایلنا، این اسکیت بازان به منظور حضور پر قدرت در مسابقات رولر اسکیت قهرمانی آسیا در شهر هاینینگ چین به اردوی تیم ملی اسکیت هاکی آقایان و بانوان دعوت شده اند.

بر اساس اعلام هیات اسکیت دومین مرحله اردوی تکنیکی و تاکتیکی تیم ملی اسکیت هاکی آقایان با حضور ۶ ورزشکار از استان آذریایجان‌شرقی و ۳۳ بازیکن از سایر استان‌های کشور ۲۱ تیرماه برگزار می شود و حامد آقامحمدی، جلال کیهانفر، مجید عیار، احسان بابائی، شاهرخ بیگلرزاده و علیرضا مظفری نفراتی هستند که از استان آذربایجانشرقی به این اردو فراخوانده شدند.

همچنین سومین مرحله اردوی تکنیکی و تاکتیکی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان با حضور ۷ ورزشکار از استان آذریایجانشرقی و ۲۷ بازیکن از سایر استان های کشور ۲۳ تیرماه برگزار می شود.

بر اساس دعوت کادر فنی مهسا سعیدی، الناز نژند، مهرناز حاج هاشمی، نیلوفر مهری، هانیه آقا محمدی، سمانه ناظری، سارا فرشتیان از تیم هاکی سایمان تبریز نفراتی هستند که از استان آذربایجانشرقی به این اردو فراخوانده شدند.

بر اساس پیشنهاد کادر فنی تیم ملی اسکیت هاکی بانوان نفرات دعوت شده باید راس ساعت ۲۱ در محل آکادمی اسکیت مجموعه ورزشی انقلاب حضور یابند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز