خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای بازی های آسیایی؛

ملی پوشان جودو به مغولستان می‌روند / ابهام در وزن ۹۰ - کیلوگرم

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۳۳

اعضای تیم ملی جودو ایران بعد از پشت سرگذاشتن دو اردوی مشترک در ترکیه و بلاروس، برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان شرکت می کنند.

تیم ملی جودو ایران در حالی هفته آینده برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ راهی کشور مغولستان می‌شوند که تکلیف نماینده وزن ۹۰ - کیلوگرم در دیدارهای انتخابی مشخص خواهد شد.

به گزارش ایلنا، اعضای تیم ملی جودو ایران بعد از پشت سرگذاشتن دو اردوی مشترک در کشورهای ترکیه و بلاروس، برای آمادگی بیشتر جهت حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان نیز به روی تاتامی می‌روند.

این پیکارها قرار است از ۱۳ تیرماه به مدت سه روز برگزار شود که اسامی نفرات بعد از برگزاری دیدار انتخابی وزن ۹۰ - کیلوگرم اعلام می‌شود. قاسم احدی، وحید نوری و سعید مرادی مدعیان کسب پیراهن تیم ملی در این وزن هستند که عصر فردا پنجشنبه ۵ تیر ماه در سالن شهید کبکانیان به مصاف هم می‌روند.

مسابقات به صورت دوره‌ای برگزار شده و ملی‌پوش انتخاب شده به همراه سایر هم تیمی‌هایش برای حضور در بازی‌های جایزه بزرگ مغولستان عازم این کشور خواهد شد.

رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان از ۱۳ تا ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز